• 1
  • 2
2022-09-20, 20:40
Medlem
Lämnar piss för körkortet efter att ha fått tillbaka det och vill självklart inte fucka upp det(igen), men är otroligt sugen på ett rus just nu. En liten holk röker jag efter varje gång jag lämnat prov, men nu är det snart dags för piss och jag är så äckligt sugen efter ett rus att jag inte står ut.
Jag har diverse mediciner hemma som jag inte använder längre, men funderar på om man kan få något slags rus utav något eller en blandning av dom. Snorta, blanda olika osv. Nån som har erfarenhet av rus av någon av dessa:
Quetiapine 300mg
Lamotrigin 100mg (har även 50mg)
Propavan 25mg
Prometazin 25mg (lergigan), men får tyvärr myrkryp av det numera efter att ha smällt i mig ca16st (om jag minns rätt) en gång. Blev helt jävla skev då, men myrkrypet var det värsta jag upplevt.
Theralendroppar 40mg/ml, men man blir helt jävla zombie dagen efter.

Har självklart försökt få rus av några av dessa förut, men kan inte minnas vad jag fått för effekt då jag antagligen lyckats röka ner mig efter det eller lyckats fått tag tjack.

Så berätta era erfarenheter, tips eller annat för att få något slags rus denna kväll!
Citera
2022-09-20, 20:46
Medlem
Det närmaste rus du kommer få av dessa läkemedel du listat, är tyvärr bara att du somnar.

Testat Gabapentin?
Citera
2022-09-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst112
Lämnar piss för körkortet efter att ha fått tillbaka det och vill självklart inte fucka upp det(igen), men är otroligt sugen på ett rus just nu. En liten holk röker jag efter varje gång jag lämnat prov, men nu är det snart dags för piss och jag är så äckligt sugen efter ett rus att jag inte står ut.
Jag har diverse mediciner hemma som jag inte använder längre, men funderar på om man kan få något slags rus utav något eller en blandning av dom. Snorta, blanda olika osv. Nån som har erfarenhet av rus av någon av dessa:
Quetiapine 300mg
Propavan 25mg
Prometazin 25mg (lergigan), men får tyvärr myrkryp av det numera efter att ha smällt i mig ca16st (om jag minns rätt) en gång. Blev helt jävla skev då, men myrkrypet var det värsta jag upplevt.

Har självklart försökt få rus av några av dessa förut, men kan inte minnas vad jag fått för effekt då jag antagligen lyckats röka ner mig efter det eller lyckats fått tag tjack.

Så berätta era erfarenheter, tips eller annat för att få något slags rus denna kväll!
Propavanen kan du glömma direkt! Theralenen kommer också bara göra dig seg och trött!
Övriga vet jag inget om men tveksamt att du får några rus på det! Vad testar de mot i urinproverna? Vet du det kan du ju också enklare hitta något men bästa tipset är att ta en promenad på tio minuter! När du kommer hem har antagligen suget minskat eller lagt sig! Fokusera på annat och sysselsätt dig med städning eller vad som egentligen!
Citera
2022-09-20, 20:49
Medlem
Citat:
Quetiapine 300mg
Propavan 25mg

Ut och plocka svamp då, kanske?
Citera
2022-09-20, 20:49
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Quetiapine 300mg
Propavan 25mg

humörstabiliserande antipsykosmedicin, lugnande, rogivande inför sömngående, nja, inte direkt något rus någonstans där. Snarare tvärtom. Bipolärmediciner som skall stabilisera. Sorry, inget kul. Håll ut till du pissat och sabba ingenting.
Citera
2022-09-20, 20:55
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Har du läst tråden om muskotnöten och dess fantastiska rus?

På en mer seriös not så håller jag med en tidigare skribent.

Håll ut istället!
Citera
2022-09-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Det närmaste rus du kommer få av dessa läkemedel du listat, är tyvärr bara att du somnar.

Testat Gabapentin?

Ja Gabapentin tog jag mycket en annan gång jag behövde lämna piss, funkar bra när man kommer på hur man ska ta det.
Men har ingen möjlighet att fixa något alls just nu.
Citera
2022-09-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Propavanen kan du glömma direkt! Theralenen kommer också bara göra dig seg och trött!
Övriga vet jag inget om men tveksamt att du får några rus på det! Vad testar de mot i urinproverna? Vet du det kan du ju också enklare hitta något men bästa tipset är att ta en promenad på tio minuter! När du kommer hem har antagligen suget minskat eller lagt sig! Fokusera på annat och sysselsätt dig med städning eller vad som egentligen!

Det skickas in på labb och testas mot alla droger skulle jag säga, eller ja, inte hallucinogena droger men det kan man väl inte drogtesta?

Jo det vore väl det bästa, men svårt att avleda när suget kommit till den här nivån.
Citera
2022-09-20, 20:59
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki
Bra tips! Toppisar är ju bäst, men även väl torkad flugsvamp sägs vara bättre än sakerna TS har. Lsd brukar inte synas på drogtester heller, och kan minska sug efter andra droger.
Citera
2022-09-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki

Är ingen dum idé med svamp och det växer en hel del toppisar i min ort! Käkade toppisar för ett par veckor sen, men just nu kan jag inte få tag på det.
Citera
2022-09-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
humörstabiliserande antipsykosmedicin, lugnande, rogivande inför sömngående, nja, inte direkt något rus någonstans där. Snarare tvärtom. Bipolärmediciner som skall stabilisera. Sorry, inget kul. Håll ut till du pissat och sabba ingenting.

Det jag anade, men man kan inte få nått litet rus alls tror du? Inte ens om man blandar lite? Hade två öl hemma som jag druckit upp, det kan inte göra nån skillnad?
Ja jag ska inte förstöra allt igen, men fan va segt det är.
Citera
2022-09-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Har du läst tråden om muskotnöten och dess fantastiska rus?

På en mer seriös not så håller jag med en tidigare skribent.

Håll ut istället!

Haha jo värkar ju underbart, synd jag inte har nått hemma

Det är ju såklart det bästa, men inte så lätt tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in