• 1
  • 2
2022-09-16, 23:23
Medlem
SnabbNattUgglas avatar
Hur får man tillbaka den riktiga loggan? Ibland minskas loggan och förstoras, det är väldigt irriterande för oss med närsynthet.

Går det att få tillbaka den gamla flashback loggan?
Citera
2022-09-16, 23:24
Medlem
Neroxxs avatar
Kan du förklara mer ingående vad som är "problem"? Vilken plattform handlar det om osv ?
Citera
2022-09-16, 23:28
Medlem
SnabbNattUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Kan du förklara mer ingående vad som är "problem"? Vilken plattform handlar det om osv ?

Firefox, både linux och windows, loggan minskas hela tiden, man får huvudverk. Går det inte att ändra tillbaka till den riktiga loggan och dom som vill att den minskas borde kunna ställa in det i kontrollpanelen istället? Måste alla ha samma sorts logga? :/
Citera
2022-09-16, 23:32
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnabbNattUggla
Firefox, både linux och windows, loggan minskas hela tiden, man får huvudverk. Går det inte att ändra tillbaka till den riktiga loggan och dom som vill att den minskas borde kunna ställa in det i kontrollpanelen istället? Måste alla ha samma sorts logga? :/

Menar du kattloggan? Vart och i vilket sammanhang minskar den? Kör med chrome (både pc och via platta/mobil) och har inte noterat detta fenomen (betyder inte att det sker, endast att jag inte noterat det).
Citera
2022-09-16, 23:34
Medlem
Varför måste du se loggan bra?
Citera
2022-09-17, 00:45
Medlem
Neroxxs avatar
Nu satte jag mig på PC och såg vad som anses vara ett problem, jag har haft FB väldigt länge och har aldrig noterat det (vet ju dock ej hur länge det varit på detta sätt). Ser inte detta som något störande eller problem dock, att jag inte ens noterat det tidigare är väl ett tydligt tecken på det. Förstår inte varför man bryr sig om detta.
Senast redigerad av Neroxx 2022-09-17 kl. 00:47.
Citera
2022-09-17, 06:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Hur får man tillbaka den riktiga loggan? Ibland minskas loggan och förstoras, det är väldigt irriterande för oss med närsynthet.

Går det att få tillbaka den gamla flashback loggan?

Loggan varierar i olika teman. Om du använder SFW slipper du loggan helt. Det kanske passar din närsynthet.
Citera
2022-09-17, 12:00
Moderator
Citat:
Nu satte jag mig på PC och såg vad som anses vara ett problem, jag har haft FB väldigt länge och har aldrig noterat det (vet ju dock ej hur länge det varit på detta sätt). Ser inte detta som något störande eller problem dock, att jag inte ens noterat det tidigare är väl ett tydligt tecken på det. Förstår inte varför man bryr sig om detta.

Jag har aldrig noterat det förut, kan det vara någonting nytt? Om man är högst upp i en tråd så är loggan för katten samt texten Flashback stort (där man kan trycka för att komma till huvudsidan). Om man scrollar ner så blir loggan och den texten liten. Samma sak så försvinner raden med antal besökare online, antal inlägg och swish-nummret om man scrollar ner. Inget som stör mig men har inte noterat det tidigare.

Edit: Firefox på datorn
Citera
2022-09-17, 17:32
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elross
Jag har aldrig noterat det förut, kan det vara någonting nytt? Om man är högst upp i en tråd så är loggan för katten samt texten Flashback stort (där man kan trycka för att komma till huvudsidan). Om man scrollar ner så blir loggan och den texten liten. Samma sak så försvinner raden med antal besökare online, antal inlägg och swish-nummret om man scrollar ner. Inget som stör mig men har inte noterat det tidigare.

Edit: Firefox på datorn

Nytt och nytt. Det kom väl för ett och ett halvt år sedan.

(FB) Flashback ändrar utseende (desktop) och städar upp forumkoden
Citera
2022-09-17, 20:36
Medlem
SnabbNattUgglas avatar
Vad löjligt då att admin inte kan fixa en lösning, för dom som klagar på loggan. Vad är problemet egentligen? Är väl bara att ladda upp den förra igen. :P
Citera
2022-09-17, 20:41
Medlem
SnabbNattUgglas avatar
Citat:

Löjligt att man inte kan hitta en lösning som fungerar för alla, varför skall man välja SFW temat den är inte särskilt fin den temat.

Vill gärna att admin svarar om det går att få tillbaka den vanliga loggan igen på något sätt.
Citera
2022-09-17, 20:50
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Löjligt att man inte kan hitta en lösning som fungerar för alla, varför skall man välja SFW temat den är inte särskilt fin den temat.

Vill gärna att admin svarar om det går att få tillbaka den vanliga loggan igen på något sätt.

Fast är det så stor skillnad? Jag tyckte mig bara se att loggan blev lite mindre . Skulle förstås inte tycka det var störande ifall den förblev i samma storlek, men inte heller är det direkt störande att den minskar. Så får hoppas att du får tag på Admin och att denne kanske kan åtgärda "problemet". Är det värt mödan är väl frågan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in