Jag har djupgående autismspektrumtillstånd.
När jag reagerar på mat som om det är värsta grejen har man nästan fått stryk av vita män. Det är svårt att vara autismspektrumtillstånd.
Jag har bättre social förmåga än 99,mer,än⁹⁹%.
Upprepade beteenden är inte mitt problem faktiskt. Men jag tillhör nog mansion med stor natur omkring vid dessa tider, så håll käften då.
Nog om det. Hur mår SL buss högtalare förresten?
Sedan i att vara sparsam med att prata med er är för att ni är äckliga kjoltyg som inte tillhör mansion antar jag? Vad är det för fel med att acceptera er underklass gentemot mig i samspelet mellan "vädret är normalt" egentligen?
Har en dotter och fru förresten. Jag själv kom ju på henne att pila sig själv. Inget konstigt alls tyckte jag och var mycket förlåtande dessutom. Vi gick till psykolog dagen efter och försörjde den hjälp hon skulle ha. Det hade inte gått utan mitt intiativ. Jag tror till och med att det var barn på youtube hon pilade sig till men det tänker jag inte säga eftersom min förståelse för hur frugan blir ledsen är oerhörd bred och omsorgsfull att jag inte säger det till en kotte.
Jag gör det själv ibland men man drar en gräns. Orka bry sig om att dom är så jävla oskyldiga. 14 åriga Greta är ju riktig deepthroat. Om man bara kunde...
Det gäller att sätta sig i andras skor.
Helt ärligt det enda som hindrar er på en i princip mogen Greta Thunberg är att "men.... Det är fel

" Hollywood lånad begrepp ansikte i vad som tillhör moral. Jag pratar inte om våldtäkt överhuvudtaget däremot. Fast jag garvar ihjäl mig när det syns på nyheterna däremot.
Hörde hur en fotbolls tränare knullade en pojke i röven i korridoren de fick sova och hur de andra berättade hur klapp ljudet från det ekade. Det är fan en rolig nyhet måste jag erkänna