Citat:
Ursprungligen postat av
Whistlehead
Det är patetiskt att observera - egentligen - jag såg att du sade si och så i den och den tråden och därför får du inte inneha nuvarande åsikt.
Dessa idioter har funnits på flashback sen det började. Också enda sättet att bestämma vem som är troll faktiskt -
Vad menar du med "enda sättet att bestämma vem som är ett troll"?
Vad innebär det att vara ett troll, enligt dig? Den vanligaste definitionen - som jag har mött - är en anonym person på nätet med åsikter som provocerar. Isf är typ alla på FB troll.
Men jag menar, alla som skriver här är ju trots allt människor. Och för att en diskussion ska funka måste man ju utgå ifrån att folk faktiskt menar vad de säger, men det är givetvis så att man kan framföra ett argument som en retorik eller ett "grepp". Huruvida jag egentligen tycker det jag påstår att jag tycker här, det vet ju ingen. Men vad spelar det för roll.
Är mest nyfiken på vad ett troll är för något. Jag brukar själv bli anklagad för att vara ett troll ibland, när mina åsikter anses osannolika. T ex om jag säger att jag röstar SD men inte har en negativ syn på invandrare... då antar folk att jag är ett troll, eftersom de är så inskränkta att de tror att man måste hata invandrare för att rösta SD. OBS! Det var bara ett exempel.