Svara
  • 1
  • 2
2022-09-15, 16:46
Ångesten kommer , ångesten består , kläderna ligger på golvet, disken ligger kvar som den också gjorde igår.

Förlamad och bunden i min säng , timme efter timme ligger man kvar utan börja spela på livets sträng.

Tankarna malar, tankarna går , bröstet bultar och ångesten består. Hungern är borta , enbart törsten finns kvar , öppnar en ölburk, den sista jag har.

Bittra droppar rinner ner , försöker ta mig ur sängen , men benen vika de ger. Gamla kartonger , gammalt hat, gammal ost på gamla fat.

Ständigt förakt , ständigt självhat , ständiga besvikelser , ständigt tjat.

Ångesten är en hora, ångesten är kvar , den ligger och skaver , återkommer alltid ständigt under mina dar.

Jag borde träna , jag borde äta som sig bör men ständigt denna ångest i mitt egna psyke förstör.

Väntan på startskottet , väntan på ett tjut , väntan på livet ska starta och ångesten ska ta slut.

Sätter mig i duschen , det varma jag har , hur jag än försöker göra mig ren , så sitter ångesten fortfarande kvar.

Letar efter dörren , letar efter livlina, letar efter hoppet så även mitt liv kan börja skina.

Nästa dag kommer , den kommer tillslut , ingeting är nytt, den är som den var förut.
Senast redigerad av americandadfan 2022-09-15 kl. 17:09.
Citera
2022-09-15, 16:53
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Ångesten kommer , ångesten består , kläderna ligger på golvet, disken ligger kvar som den också gjorde igår.

Förlamad och bunden i min säng , timme efter timme ligger man kvar utan börja spela på livets sträng.

Tankarna malar, tankarna går , bröstet bultar och ångesten består. Hungern är borta , enbart törsten finns kvar , öppnar en ölburk, den sista jag har.

Bittra droppar rinner ner , försöker ta mig ur sängen , men benen vika de ger. Gamla kartonger , gammal fat, gammal ost på gamla fat.

Ångesten är en hora, ångesten är kvar , den ligger och skaver , återkommer alltid ständigt under mina dar.

Jag borde träna , jag borde äta som sig bör men ständigt denna ångest som mitt egna psyke förstör.

Väntan på startskottet , väntan på ett tjut , väntan på livet ska starta och ångesten ska ta slut.

Sätter mig i duschen , det varma jag har , hur jag än försöker göra mig ren , så sitter ångesten fortfarande kvar.

Letar efter dörren , letar efter livlina, letar efter hoppet så även mitt liv kan börja skina.

Nästa dag kommer , den kommer tillslut , ingeting är nytt, den är som den var förut.

Snyggt!
Ett par grammatiska fel: Det är "tankarna maler", inte malar. (Du kanske bara slant på tangentbordet visserligen).
Kommatecken skrivs utan mellanslag från första ordet och med mellanslag innan andra ordet. Alltså:
[...] startskottet, det varma jag har, hur [...]
Citera
2022-09-15, 17:03
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:

Bittra droppar rinner ner , försöker ta mig ur sängen , men benen vika de ger. Gamla kartonger , gammal fat, gammal ost på gamla fat.

Jag borde träna , jag borde äta som sig bör men ständigt denna ångest som mitt egna psyke förstör.

Starka ord <3
Citera
2022-09-15, 17:07
Medlem
spermaoffrets avatar
Vackert!

Folk kommer och går
Ångesten består
Citera
2022-09-15, 17:07
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Helt ok i all sin enkelhet, och alla kan nog relatera och känna på det sättet ibland.
Citera
2022-09-15, 17:10
Gillar att Onani,Sperma och kondomen hittar hit , kan ju fan inte vara en slump ;P
Citera
2022-09-15, 18:02
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Gillar att Onani,Sperma och kondomen hittar hit , kan ju fan inte vara en slump ;P

Det är en konspiration.
Citera
2022-09-15, 19:44
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Bra skit! Du beskrev precis min vardag på ett poetiskt sätt.
Citera
2022-09-15, 20:19
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Jag stämmer in i kören.

Vackert skrivit och du får till alla småsaker som den utan ångest sällan förstår.

Du är fan grym!
Citera
2022-09-15, 20:30
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Bra skit! Du beskrev precis min vardag på ett poetiskt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Jag stämmer in i kören.

Vackert skrivit och du får till alla småsaker som den utan ångest sällan förstår.

Du är fan grym!

tack för uppskattningen
Citera
2022-09-15, 20:48
en till då när man ändå är på G

Jag runkar och kör, mitt stånd jag förgör. Jag sliter och drar tills min pung jag förstör , jag rycker och drar i , i en onanimani. Sperma den flödar och kommer ut , detta oändliga sprutande må det ta slut. Gång efter gång med en penis hård som en stång, kan den inte bara lägga ner , så min onani inte finns någon mer. Kortvarig dopamin i liten dos, min hjärna förbränns i ett marathon runkmos. Men va fan detta är ju runk nummer 5 , fy fan stackars min ömma sletna sönderrunkande lem.

Midnatt är kommen så är även nästan sats , skavande stela fingrar har blivit en last. Värkande pung , värkande ben, utmattad och öm med förödande men.

Borde bli munk , avstå en runk, borde ta tag i livet , men är svårt när ståndet börjar stå givet. För att skylla på någon var det ståndet som tog första initiativet
Senast redigerad av americandadfan 2022-09-15 kl. 20:56.
Citera
2022-09-16, 04:19
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
en till då när man ändå är på G

Jag runkar och kör, mitt stånd jag förgör. Jag sliter och drar tills min pung jag förstör , jag rycker och drar i , i en onanimani. Sperma den flödar och kommer ut , detta oändliga sprutande må det ta slut. Gång efter gång med en penis hård som en stång, kan den inte bara lägga ner , så min onani inte finns någon mer. Kortvarig dopamin i liten dos, min hjärna förbränns i ett marathon runkmos. Men va fan detta är ju runk nummer 5 , fy fan stackars min ömma sletna sönderrunkande lem.

Midnatt är kommen så är även nästan sats , skavande stela fingrar har blivit en last. Värkande pung , värkande ben, utmattad och öm med förödande men.

Borde bli munk , avstå en runk, borde ta tag i livet , men är svårt när ståndet börjar stå givet. För att skylla på någon var det ståndet som tog första initiativet

Så är det. Ett tips är att köra ronkisar aka mjukisbyxor imorgon

Bra skit igen. Jag kan inte skriva så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här