Citat:
Ursprungligen postat av
Big Boss
De absolut flesta som är belåtna med något går inte in på trustpilot om de inte känner väldigt starkt för något bolag, ofta något mindre som de vill ge bra betyg till. Ett exempel på det är denna el-leverantör jag har
https://se.trustpilot.com/review/www.karnfull.se
Jag är själv på reco och trustpilot och det överlägset största motivet att sätta betyg är när man är riktigt missnöjd. Så t,ex postnord har väl 1.2 i betyg, fast jag själv använder postnord och de fungerar hur bra som helst.
Samtliga som har bra betyg har konto hos reco och trustpilot som de betalar för, då kan de skicka email till ALLA kunder och då får man upp betyget.
Jag har 3.0 i betyg på reco, 7 betyg varav hälften 1 och andra hälften mina kompisar, men 5.0 på tradera där alla kunder sätter betyg inte bara de missnöjda (40.000 betyg).
Lite konstigt att sätta på TVn igår och TV3 och TV6 fanns inte, för första gången på 20 år. Och de är ändå gratis-kanaler som visar massor med reklam så de borde vilja visa sig för så många som möjligt.
Jag har ändå gått över till youtube premium och detta bara förstör för vanlig TV och vi alla kommer att streama istället. Nu tar vi det beslutet snabbare.