2022-09-15, 01:07
Medlem
Hej!

Får ständigt reklam av Agency Academy som lär ut hur man kan tjäna pengar på digital markandsföring om jag förstått det rätt.

Någon som gått denna kurs och kan berätta mer? Vad är det man gör egentligen?

Jag brukar vara skeptisk till sådana reklamer men denna var lite lockande tills jag såg priset på 20k
Citera
2022-09-15, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crossbar
Hej!

Får ständigt reklam av Agency Academy som lär ut hur man kan tjäna pengar på digital markandsföring om jag förstått det rätt.

Jag brukar vara skeptisk till sådana reklamer men denna var lite lockande tills jag såg priset på 20k

Helt ärligt om du har drivet kan du hitta allt det där själv, du kommer ändå få jobba själv för att lära dig deras material. Bakom varje sådant företag finns en girig människa lika hungrig på att göra pengar som du, dvs nej, de är inte värt 20k. Du har massa andra utbildningar helt gratis =)
Citera
2023-03-09, 09:15
Medlem
Fonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossbar
Hej!

Deras affärsmodell är ju att:
1. Skapa egna kunder, för att tjäna pengar på dem.
2. Lära ut sin affärsmodell till nya kollegor som de tar betalt för = prenumereration
3. De slutar behöva jaga egna kunder för deras intäkt för prenumerationer hos vanligt Svensson är så pass bra betalt.
Citera
2023-04-02, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Helt ärligt om du har drivet kan du hitta allt det där själv, du kommer ändå få jobba själv för att lära dig deras material. Bakom varje sådant företag finns en girig människa lika hungrig på att göra pengar som du, dvs nej, de är inte värt 20k. Du har massa andra utbildningar helt gratis =)

Hej jag såg ditt inlägg/kommentar om Samuel Attenwall och hans utbildning att det var scam osv. Du skriver nämligen att det finns en massa andra utbildningar helt gratis. För jag hade verkligen behövt hjälp vart jag ska välja, hitta när det gäller utbildning/innehåll om att tjäna pengar digitalt idag. Jag behöver verkligen också någon som kan agera personligt mentor till mig som jag kan vara ärlig mot och lita på.Vad ska jag göra?

Mvh Olle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in