2022-09-13, 10:42
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
skitgrej? Menar du att det hon sa var negativt eller bara oviktigt?

Jag tycker det var bra att hon avslöjade massmedias iver att brunsmeta SD.
Tredje statsmakten domineras av vänstern och det bra när de påvisas det tydligt.
Inte bra om de lyckas subtilt förrädiskt förvanska fakta.
Det är viktigt och positivt att massmedia avslöjas!

SD kan förlora röster bland de som bara läser rubrikerna men de rösterna går inte alltid automatiskt till S som ljugmedia hoppas.
De som blir förbannade på massmedias förvanskningar kan lämna S för nazi-blocket så det blir inte stor skillnad totalt.

Det du skriver om vänstermedia har vi nog samma syn på.
Jag menar att det som hände är en skitgrej som i ett normalt samhälle inte ens har nyhetsvärde.
Och det är just det: fårskocken är indoktrinerad att gå bananas över långsökta saker utan egentligt nyhetsvärde samtidigt som de sväljer hela elefanten med hull och hår. Extremkriminalitet och social oreda accepterar de enligt vänsterns förklaringsmodeller men fan ta den som har mage att säga något som sanningsministeriet bestämt vara opassande.
Citera
2022-09-13, 10:43
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Japp
Han frågade om videon som hon sprider på ett hemskt Sverige där politiseringen ökar och att hon inte ska öka på hatet då hans barn är hälften svenskar.

Hon skrev hållkäften babbe, såna som dig ska ändå lämna Sverige snart. Så klev många utlänningar och sa vad bra att du visar vem du är.

Då skrev hon men ni förstår att jag var sarkastisk

Är inlägget kvar? Kan du ta printscreen och länka här?
Citera
2022-09-13, 10:43
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Bara kasta ut Fallenkvist, hon är ett sänke för partiet. Fjortisbeteende med IQ 32 är inte vad SD behöver. Jag klarar inte av att se på Riks pga denna kvinna som himlar med ögonen, pekar finger och verkar ha en självbild som ger allt annat att önska. Med sådana företrädare behöver man inga fienden.

Då har vi samma bild av henne.
Många som uppfattat henne så men SD männen sitter ju och tycker att allt hon gör är klockrent medan hon sänker partiet till absolut lägsta nivån
Citera
2022-09-13, 10:44
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Står ingen korkad brud med pattar som gör en seig heil hälsning

Om du ska anklaga andra för att vara dumma så bör du först förstå att det stavas "sieg heil" och att det heter "Hitlerhälsning". Lite av tyngden i anklagelsen försvinner när man inte ens kan stava eller förstå det man anklagar någon för.
Citera
2022-09-13, 10:45
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Är inlägget kvar? Kan du ta printscreen och länka här?

Jag vet inte om den är kvar då flera utlänningar gick in och skrev att hon själv är ifrån Rumänien. Hur fan kan du skriva så skrev en utländsk tjej?
Då svarade hon tillbaka med att hon ska slicka hennes röv

Det är en sån låg nivå på henne så jag förstår inte hur SD kan med stolthet ha kvar henne. Hon får alla 20.6 % att verka idioter som röstat på SD.
Citera
2022-09-13, 10:47
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Om du ska anklaga andra för att vara dumma så bör du först förstå att det stavas "sieg heil" och att det heter "Hitlerhälsning". Lite av tyngden i anklagelsen försvinner när man inte ens kan stava eller förstå det man anklagar någon för.

Vill inte skriva ordet då det är motbjudande för min del. Jag har som sagt aldrig sett samma låga nivå i något parti som SD.

Vill man ha mer ett parti som tänker på svenskar så är MED mer ordnade med mycket mer intelligenta kvinnor och som kan föra sina sakfrågor på rätt sätt
Citera
2022-09-13, 10:48
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Är det så smart att ens skämta när hela svenska befolkningen sitter och tittar?

Folk som vill ha förtroende för ett parti som ska lösa problemen så dyker det upp en icke utbildad brud och skämtar om seig heil hälsning i ett parti som anklagats dagligen för att vara förintelseförnekare

Det är som att hon saknar hjärnceller?
Nej, det är inte så smart. Men är det hennes intelligens vi pratar om nu helt plötsligt? Dessutom var hon berusad.
Citera
2022-09-13, 10:49
Avslutad
Citat:
Då har vi samma bild av henne.
Många som uppfattat henne så men SD männen sitter ju och tycker att allt hon gör är klockrent medan hon sänker partiet till absolut lägsta nivån

Vilka män? Hur kan de vara så korkade? Sängvägen? Något är allvarligt fel. Om det stämmer med hennes språk om "babbar" osv. är det åt helvete. Det är fullkomligt respektlöst.

Jag gav min röst till SD i riksdagen. Efterlyser fler politiker likt Jessica Stegrud. Sakliga, professionella.
Citera
2022-09-13, 10:51
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Vill inte skriva ordet då det är motbjudande för min del.

Så du stavar medvetet fel, menar du? Och kallar det medvetet för något annat än vad det heter? Bullshit.
Citera
2022-09-13, 10:53
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Vem har denna donna legat med för att fortsatt besitta den position hon har?
Citera
2022-09-13, 10:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vem har denna donna legat med för att fortsatt besitta den position hon har?

SD i allmänhet verkar väl inte göra alltför djuplodande lämplighetsbedömningar av sina representanter, så det var nog inte nödvändigt att ligga med någon.
Citera
2022-09-13, 10:55
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vilka män? Hur kan de vara så korkade? Sängvägen? Något är allvarligt fel. Om det stämmer med hennes språk om "babbar" osv. är det åt helvete. Det är fullkomligt respektlöst.

Jag gav min röst till SD i riksdagen. Efterlyser fler politiker likt Jessica Stegrud. Sakliga, professionella.

Du måste förstå att många som klivit in i SD är inte lika hederliga som gamla SD som dig som gick in för att skapa integration, öppenhet och demokrati. Nu består partiet SD av äldre män som är ensamma och suktar efter unga damer/tjejer.

Männen som röstat på SD ifrån alla första början/medlemmarna har försvunnit då många partier mer blivit som SD.

Jessica Stegrud har jag inget ont att säga om. Hon har alltid uppfört sig som Åkesson trots att jag är mycket för MED så är Jessica väldigt omtänksam, vältalig och har respekt för alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in