Citat:
Ursprungligen postat av
GanjaFarfar
Hon är väldigt glad i spriten ja, för oss som kollar på riks emellanåt är detta ingen nyhet. Dom har flera inslag där Rebecka och hennes kompanjoner super.
Jag tycker snarare att det är en frisk fläkt, denna gången gick det ju uppenbarligen inge vidare men vi behöver alla slags människor inom politiken för att den ska kunna representera befolkningen, både alkisar och nykterister.
Förstår hur du menar även om jag inte håller med, folkvalda måste kunna bete sig vuxet och dricka normalt, politik är ingen fest.
Och skulle någon rökt gräs på helgen så hade de blivit omedelbart sparkade, om det gäller SD. Det är hyckleri ju.
Och JÅ tar upp alla möjliga problem idag i samhället, men erkänner aldrig att de är drogrelaterade och där på grund av en förlegad narkotikapolitik. Detta är saken som fick mig att förlora förtroendet för SD. Svenska folket lider utav missbruk, och narkotikan skapar gängen och kriminaliteten. Allt måste göras om på det planet annars kommer vi aldrig få bukt med misären, skjutningarna, lidandet och utanförskapet.