2022-09-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Jag tycker att det är övertydligt att hon anspelar på hell seger som i sin tur syftar till sieg heil. Tycker att det är en väldigt grov sak för en politiker att säga så tycker det är bra att man markerar.

Kristersson älskar det. Hans 35cm breda sluttande kvinnoaxlar behöver starka frispråkiga nazikvinnor som håller upp dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Här pratar vi väl om vad en person har gjort?

Ja det är det jag försöker säga, men det når tydligen inte fram.

Det är helt enkelt inte ett giltigt argument i en debatt att resonera om känslor eller vad man tror har skett eller hur något har skett, det har absolut noll värde i en offentlig debatt, det är sådant man tar med en psykolog för att lära sig hantera sina egna impulser och intryck. Allt annat är bara ryktespridning som är bland det fegaste och fulaste man kan ta till, dock en känd taktik bland både nazister och kommunister.
Citera
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Fylltratt gå och lägg dig.
Du hade inget annat på hjärtat?
Citera
2022-09-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Hon är väldigt glad i spriten ja, för oss som kollar på riks emellanåt är detta ingen nyhet. Dom har flera inslag där Rebecka och hennes kompanjoner super.

Jag tycker snarare att det är en frisk fläkt, denna gången gick det ju uppenbarligen inge vidare men vi behöver alla slags människor inom politiken för att den ska kunna representera befolkningen, både alkisar och nykterister.
Förstår hur du menar även om jag inte håller med, folkvalda måste kunna bete sig vuxet och dricka normalt, politik är ingen fest.
Och skulle någon rökt gräs på helgen så hade de blivit omedelbart sparkade, om det gäller SD. Det är hyckleri ju.
Och JÅ tar upp alla möjliga problem idag i samhället, men erkänner aldrig att de är drogrelaterade och där på grund av en förlegad narkotikapolitik. Detta är saken som fick mig att förlora förtroendet för SD. Svenska folket lider utav missbruk, och narkotikan skapar gängen och kriminaliteten. Allt måste göras om på det planet annars kommer vi aldrig få bukt med misären, skjutningarna, lidandet och utanförskapet.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-12 kl. 23:36.
Citera
2022-09-12, 23:32
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Ja det är det jag försöker säga, men det når tydligen inte fram.

Det är helt enkelt inte ett giltigt argument i en debatt att resonera om känslor eller vad man tror har skett eller hur något har skett, det har absolut noll värde i en offentlig debatt, det är sådant man tar med en psykolog för att lära sig hantera sina egna impulser och intryck. Allt annat är bara ryktespridning som är bland det fegaste och fulaste man kan ta till, dock en känd taktik bland både nazister och kommunister.

Ja, men alla har sett det... Gråt ut för din psykolog du!
Citera
2022-09-12, 23:34
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfilainen
SD visar sig själva igen.
SD håller på med rasism och övriga politiker håller på med korruption och maktspel.
När de hamnar i riksdagen så blir det en härlig kombination av allt detta.

Sedan så går det ju inte att förneka att det är heil seger, sieg heil som hon syftade på, samtidigt som hon heilar.
Hur många gånger har du tidigare i ditt liv ens hört uttrycket "helg seger" i vanliga ikke rasistiska sammanhang? Aldrig, eller hur?
Detta är klockrent. Och packad på det.
Som vanligt visar SD sin amatörmässiga anda, önskar att de kunde växa upp och hålla det proffesionellt.
Då kanske jag har röstat på de. Men nu är de ett Kalle Anka-parti. Som Nyans.

Hon lär få sig en brutal utskällning nu, om inte så är det mer fel med partiet än vad man redan visste.
Åkesson är den enda vettiga personen i partiet, resten är bara inavlat skräp.
Inte konstigt att de ständigt blir utstötta av etablissemanget förutom av M och KD som tog in de motvilligt i desperation för att rädda sig själva.
Synd är det.
Men när Ida Karkiainen heilar och är nykter, när det inte är val och helg så är det ok?
Citera
2022-09-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Kristersson älskar det. Hans 35cm breda sluttande kvinnoaxlar behöver starka frispråkiga nazikvinnor som håller upp dem.

Varje uttalat siegheil pumpar upp de där flyende ursäkterna till mansaxlar någon mm. Vänta och se, snart ser han ut som en riktig man för första gången i sitt liv!
Citera
2022-09-12, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Hon förbereder en kram med VÄNSTER arm. Vad försöker du med? Troll
Så att hon använder vänstern är ett bevis för att hon inte heilade? Jag har skämtheilat flertalet gånger med vänstern för att högern varit upptagen med något annat, vilket hennes höger också är då hon håller i ett glas. En annan förklaring är att hon helt enkelt bara gjorde fel i fyllan.
Citera
2022-09-12, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Ja, men alla har sett det... Gråt ut för din psykolog du!

Hur är det med läsförståelsen egentligen?
Citera
2022-09-12, 23:36
Medlem
Tycker ändå det var rätt kul. Ska börja säga så när jag går från jobbet på fredagar..

HELG SEGER!!
Citera
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Ja det är ju inte så upprörande när du anonymt ordbajsar...
Ordbajseri är kanske en högre konst än brist på argument.

I alla fall när man börjat argumention men duckar och försvinner.

Vad håller du högst (eller snarare lägst)?

Ordbajseri eller smitning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Men när Ida Karkiainen heilar och är nykter, när det inte är val och helg så är det ok?
Whatabout?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in