Citat:
Ursprungligen postat av
Myrra1988
Men snälla du. Hell seger, som syftar på sieg heil har länge använts av nmr för att utlysa en nazistisk seger. Och du tror att hon menade helgseger. Dags att vakna
Hon sa ju inte hell seger oavsett vad du eller någon annan tolkar det som.
Men det jag menar är att folk säger sjuka grejer på fyllan hela tiden. Sett många svarta heila exempelvis och jag har som jag skrev tidigare sagt allt från sieg heil till Allah ahkbar och en jävla massa andra sjuka saker på fyllan. Det är skämtsamt menat. Nu var det ju dock korkat för hon blev filmad. Jag känner inte till henne så bra men hon är väl lite av ett troll? Jag vet SDare som absolut inte är nazister men som säger nazistiska saker när SD kommer på tal enbart som ett skämt. Typ pga. hur korkat det är att folk kallar SD för rasister. Brukar bli så.
Ett exempel: Fotbollssupportrar till Tottenham Hotspur kallar sig själva "yids" vilket betyder typ "jude" för folk hånat dem och kallat de för "jävla judar" för de har en del judiska supportrar men majoriteten är inte judisk men de kallar sig själv yids ändå även ifall de inte är judar. Tycker det är lite likt med SD, en icke Nazi kan säga en nazistisk sak på skämt för idioter på vänster sida kallar SD för nazister. Man anammar det fast på ett skämtsamt sätt. Det är vad jag tror Rebecka gjorde här.