2022-09-14, 12:25
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Är det verkligen så? Ignekilingen så tror jag att tjejer inte gillar SD killar men sen å andra sidan så kanske de gör det egikgelingen. Eller?

prova ju lol
Citera
2022-09-14, 12:33
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
prova ju lol

Du prova eller ska jag?
Citera
2022-09-14, 12:38
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du prova eller ska jag?

haha du lol
Citera
2022-09-14, 12:49
Medlem
Starbacks avatar
Nu växer kammen hos SD:s nazistiska svans. I dag skickade den ett mordhot till Annie Lööf enligt SR nyheter.
Citera
2022-09-14, 12:54
Medlem
Det såna ensamma utan vänner, umgås inte med invandrare precis som deras föräldrar när de gick i skolan och nu blivit bittra, hatiska människor 😔
Citera
2022-09-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Det såna ensamma utan vänner, umgås inte med invandrare precis som deras föräldrar när de gick i skolan och nu blivit bittra, hatiska människor 😔

Eller, så är det just tvärt om; dvs de tvingas "umgås" med massor av invandrare men upptäcker att det var kanske inte alltid så trevligt, som alla invandrarvurmare påstår.
Citera
2022-09-14, 13:01
Medlem
Det går inte bra för sd att locka kvinnor
Citera
2022-09-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Eller, så är det just tvärt om; dvs de tvingas "umgås" med massor av invandrare men upptäcker att det var kanske inte alltid så trevligt, som alla invandrarvurmare påstår.
Nej det såna som sitter helt ensamma på rasterna 😔

De svenskar jag sett umgås med invandrare verkade glada 👍
Citera
2022-09-14, 13:13
Medlem
Sinraths avatar
Vad hade krävts av SD väljare i tråden för att INTE rösta SD? Det vill säga när har skutan vänts tillräckligt för att gå ifrån invandringsfrågan?

Alla, eller dom flesta, flyktingar och invandrare (beroende på generation/land/kultur/religion?) har återvandrat/skickats hem (med våld om nödvändigt)?
Noll, eller nära noll, icke-arbetsinvandring? (ALL invandring?)
När utvisningar som verkställs flitigt börjar användas mot invandrare som begår brott?
Hårdare ingrepp mot kriminella invandrare överlag?
Ökade krav på invandrare för bidrag?
Stegling, kölhalning m.m av Reinfeldt?

Samtliga ovanstående? Vissa? Fler? Andra? Aldrig?
Citera
2022-09-14, 13:45
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Det går inte bra för sd att locka kvinnor

Det är ju det det gjort? Rubriken stämmer.

https://www.svt.se/datajournalistik/...valjargrupper/

Jämför med partierna C, V, MP, KD, L. Dom har problem att få kvinnor och rösta på deras partier. Men det är klart. Dom har även problem att få män att rösta på deras partier. Dom får väl satsa på att få röster från det tredje könet? Kanske därför dom vill ha ett införandet av ett tredje juridiskt kön? I valet 2026 kanske vi har män, kvinnor och det tredje könet som röstar?
Citera
2022-09-14, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej det såna som sitter helt ensamma på rasterna 😔

De svenskar jag sett umgås med invandrare verkade glada 👍

Du verkar själv vara invandrare så du är väl part i målet, så att säga :-)
Men visst, vi har olika erfarenheter, olika sanningar och upplever olika saker. Klart även jag ser blandningen mellan svenska ungdomar och invandrarungdomar som rör sig på stan. Det blir en naturlig del av det nya Sverige. Men för att återknyta till min första replik. Det har under en tid varit så att många invandrare (oftast killar) har noll studiero eller studiedisciplin. Ja, har alltid funnits, men med invandringen har detta exploderat. Har man då ambitionen att lyckas i skolan men blir satt i en klass med en massa av dessa störmoment så kommer man till en punkt när man inte orkar längre. När en skolgång är förstörd pga av dessa individer. Dags att säga ifrån. Det har man då gjort genom att rösta på M eller SD.
Citera
2022-09-14, 13:51
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Nu växer kammen hos SD:s nazistiska svans. I dag skickade den ett mordhot till Annie Lööf enligt SR nyheter.

Det blir inte ens nyheter när SD:are får mordhot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in