• 1
  • 2
2022-09-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddysKitten
Det med att hota att våldta folks barn har jag hört inspelningen på, det är en på pågående polisutredning dock om jag fattat rätt. Men i samtalet (telefonsamtal) så hör man att det är han och han hotar definitivt med att våldta barn.
Dåså. Då förstår jag inte ens varför tråden finns. Så fort polisutredningen är klar så har Corren något att skriva om oavsett denna tråds existens eller inte.
Citera
2023-02-15, 08:50
Medlem
Citat:
Det med att hota att våldta folks barn har jag hört inspelningen på, det är en på pågående polisutredning dock om jag fattat rätt. Men i samtalet (telefonsamtal) så hör man att det är han och han hotar definitivt med att våldta barn.

Vad hände? Berätta gärna
Citera
2023-05-05, 06:50
Medlem
johnnyringos avatar
Känner faktiskt denne man och om jag hade ett husdjur dagsläget så skulle jag välja en annan veterinär alla dagar i veckan.

Det säger kanske en hel del.
Citera
2023-07-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyringo
Känner faktiskt denne man och om jag hade ett husdjur dagsläget så skulle jag välja en annan veterinär alla dagar i veckan.

Det säger kanske en hel del.

Har du någon info du vill dela med dig av?
Citera
2023-08-22, 15:35
Medlem
johnnyringos avatar
Citat:
Har du någon info du vill dela med dig av?

jag har haft med honom att göra vid två tillfällen, nu kräver han mig på 3000 spänn för utförda tjänster trots att betalningen gjordes i samband med att han var här hemma och tog bort en katt jag hade.

han har ingen koll på ekonomin heller och avlingen av min katt kunde ha gått betydligt smidigare.
Citera
2023-08-22, 15:44
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyringo
jag har haft med honom att göra vid två tillfällen, nu kräver han mig på 3000 spänn för utförda tjänster trots att betalningen gjordes i samband med att han var här hemma och tog bort en katt jag hade.

han har ingen koll på ekonomin heller och avlingen av min katt kunde ha gått betydligt smidigare.

Då har du väl kvitto eller åtminstone swish/øverføringslogg på betalningen? Bara att avvisa kravet i så fall.

Beklagar katten.
Citera
2023-08-22, 16:06
Medlem
johnnyringos avatar
tack, redan gjort men ville bara påpeka vilken dålig koll denne veterinär har.
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Då har du väl kvitto eller åtminstone swish/øverføringslogg på betalningen? Bara att avvisa kravet i så fall.

Beklagar katten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in