2006-07-05, 16:49
Medlem
Kolla in den här filmen : http://media.putfile.com/Greg-Valent...mentary-Part-3

Steve michalik sade att om du ens kör bara en kur steroider, kommer du få bestående men hela livet. Han sa att det växer som ett frö i dig och alla celler och att du får tumörer hit och dit. Han var också väldigt negativ till steroid bruket.

Intressent film kolla in och ge era kommentarer(vissa kanske sett den, men ändå intresseant och diskutera)
Citera
2006-07-05, 17:08
Medlem
michalik är en narkoman som säger vad du vill för lite stålar alternativt tjack/horse (kolla på nån av de åtskilliga värdelösa skitprodukter som sålts av tv-shop som han vart fronfigur för). Han megadoserade och får leva konsekvenserna jävla dumma fan han är bara ledsen av att evolutionen hann ifatt han men det är ändå bra att blåsa alla snorungar som tror att de ska bli biffar på ett par kurer som istället får andra problem för att detta med urval och mångfald inte är deras grej

för övrigt så har detta klipp postas här mer än 5-6 ggr
Citera
2006-07-05, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
: han är bara ledsen av att evolutionen hann ifatt han

Det var ett jävla snack om evolutionen.
Du verkar tro att evolution sker över ett par dagar som i X-men.
Skärp dig och använd bättre argument/liknelser.

Länk som du bör läsa:
http://susning.nu/Evolution

tack och hej.
Citera
2006-07-05, 17:27
Medlem
Postade filmen för diverese kommentarer av Michalik.

Men jag vette fan om man får sånna bestående men av 1 kur bara, men men vad vet ja.

Hur vet du att han är en narkoman?
Citera
2006-07-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky balboa
Postade filmen för diverese kommentarer av Michalik.

Men jag vette fan om man får sånna bestående men av 1 kur bara, men men vad vet ja.

Hur vet du att han är en narkoman?
hormoner fungerar inte på ett sånt sätt som han beskriver det
Citera
2006-07-05, 18:03
Medlem
Dickens avatar
Jag börjar bli väldigt trött på att de sägs att oljan är en steroid i alla filmer

Som sonen och morsan som kollade på greggs mysiga film, "Jag är rädd att han ska sluta sådär " yee right
Citera
2006-07-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
hormoner fungerar inte på ett sånt sätt som han beskriver det

öhh nu är du kanske ute o cyklar alternativt seglar.

han beskrev aldrig hormoner bara om när han avände roids samt vilka påföljder han fick av prepp.
Citera
2006-07-05, 18:33
Medlem
han beskrev aldrig hormoner men pratade om roids? det låter knepigt. duktigt om han lyckades. vad jag vet så är det där med ökad celldelning och därmed sammanhängande cancerrisk mest förknippat med hgh och liknande. cancer av roids finns det väl också teorier om men dom handlar mer om nedsättning av immunförsvaret.
Citera
2006-07-05, 18:34
Medlem
och dom är inte på något sätt bekräftade vad jag vet.
Citera
2006-07-05, 18:38
Medlem
nja cancer har inte mycket med immunförsvaret att göra, det har mer och göra med att vissa genomer är defekta i vissa locus där "stoppkoden" inte fungerar, det är där steroider kommer in i bilden då steroider påverkar många processer och synteser i kroppen men att steroiderna skulle samlas i cellerna och bara vänta på att uttryckas och ge strokes och hjärtattacker och gröna huvuden och UFOn ger jag inte mycket mer än en påse skit för, michalik är en pinsam historia
Citera
2006-07-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiko
han beskrev aldrig hormoner men pratade om roids? det låter knepigt. duktigt om han lyckades. vad jag vet så är det där med ökad celldelning och därmed sammanhängande cancerrisk mest förknippat med hgh och liknande. cancer av roids finns det väl också teorier om men dom handlar mer om nedsättning av immunförsvaret.

men han beskrev aldrig steroiderna(hur de är uppbyggda osv) bara att han använt de och vilka biverkerningar han fick. eller det kanske är jag som är ute och seglar
Citera
2006-07-05, 18:43
Medlem
i vart fall borde man ha kunnat konstatera ett ganska klart samband vid det här laget, om nu nåt förelåg. nog för att vetenskap och forskning är en långsam process men så jäkla lång tid tar det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in