• 1
  • 2
2022-09-10, 11:10
Medlem
Nu har man upptäckt att den förlamande virussjukdonen polio hat börjat spridas.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-avloppsvatten

Frågor till Flashbacks sanningssökare:
  • Vad är egentligen sambandet till Pfizers mRNA vaccin?
  • Kommer Du att vaxxa dig mot polio?
Citera
2022-09-10, 11:14
Medlem
6stringlevins avatar
Bra! Vi behöver mer globalism! Mer öppna gränser!

Jag ser fram emot öl bryggt på avloppsvatten från new york. "Nu med smak av polio".

Såvida man inte är konspiratorisk och tänker att detta är ett sätt att ge trilskande foliehattar covid-vaccin?
Senast redigerad av 6stringlevin 2022-09-10 kl. 11:16.
Citera
2022-09-10, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary

De flesta svenskar är redan vaxxade mot polio…
Citera
2022-09-10, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
Bra! Vi behöver mer globalism! Mer öppna gränser!

Jag ser fram emot öl bryggt på avloppsvatten från new york. "Nu med smak av polio".

Såvida man inte är konspiratorisk och tänker att detta är ett sätt att ge trilskande foliehattar covid-vaccin?
Ja, du menar att de kanske luras för att få folket att ta sprutan? De säger "poliovaccin" på vårdcentralen, men egentligen injiceras en cocktail med experimentell DNA-modifierad mRNA "Corona"-vaxx, importerad direkt från Wuhan, Kina? Sjuksystrarna gnuggar händerna och hånflinar i fikarummet efteråt?
Citera
2022-09-10, 11:26
Medlem
har blaskan tömt lagret på energikrisen och vill hitta nått nytt?
Citera
2022-09-10, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
De flesta svenskar är redan vaxxade mot polio…
Hur vet du det? De är kanske är vaxxade mot "polio".
Är det meningen att vi ska tro på att det är en slump att HIV uppstod efter polio-"vaccinet"?
Just asking questions.
Citera
2022-09-10, 11:29
Medlem
6stringlevins avatar
Citat:
Ja, du menar att de kanske luras för att få folket att ta sprutan? De säger "poliovaccin" på vårdcentralen, men egentligen injiceras en cocktail med experimentell DNA-modifierad mRNA "Corona"-vaxx, importerad direkt från Wuhan, Kina? Sjuksystrarna gnuggar händerna och hånflinar i fikarummet efteråt?
Det mest sannolika är att det här är resultatet av öppna gränser.

Men som sagt, vill man vara konspiratorisk kanske man kan tänka att detta är en bluff för att vaxa barn med ett nytt mRNA "polio-vaccin" innan någon upptäcker att dödligheten skenar för de vaccinerade.

Polio utrotat från Afrika https://portal.clubrunner.ca/15591/S...borta-i-afrika
Citera
2022-09-10, 11:32
Medlem
Citat:
Hur vet du det? De är kanske är vaxxade mot "polio".
Är det meningen att vi ska tro på att det är en slump att HIV uppstod efter polio-"vaccinet"?
Just asking questions.
Man började vaccinera mot polio i Sverige 1957. HIV kom på 80-talet. Alltså över 20 år senare…
Citera
2022-09-10, 11:45
Medlem
Polio är inte utrotat. Det är vad jag hört enbart Pakistan, Afghanistan och Somalia och Syrien viruset inte är under kontroll. I Sverige blir vad jag vet de flesta barn vaccinerade. Någon som rest från dessa länder kanske?
Citera
2022-09-10, 12:40
Medlem
UltimateShipIIs avatar
Om tillräckligt många idioter låter bli att vaccinera sina barn så börjar livsfarliga sjukdomar att spridas igen. Vad är det som är konstigt?
Citera
2022-09-10, 14:06
Medlem
Citat:

Det enda sambandet är att du antyder att det finns ett samband. Polio finns fortfarande, framförallt i Afghanistan och Pakistan. Gissningsvis är det därifrån det kommer.

Varför det kommer nu? Hemvändande amerikanska soldater efter tillbakadragandet från Afghanistan, möjlighet att resa igen efter covid, gissningsvis större smittspridning i Afghanistan efter att talibanerna tagit över.
Citera
2022-09-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiotva
Polio är inte utrotat. Det är vad jag hört enbart Pakistan, Afghanistan och Somalia och Syrien viruset inte är under kontroll. I Sverige blir vad jag vet de flesta barn vaccinerade. Någon som rest från dessa länder kanske?
Ja, Sverige är ju ganska populärt bland turister. Och från vad jag har läst här på Flashback är det även en del arbetskraftsinvandring, t.ex raketforskare och läkare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in