2006-07-05, 12:54
Moderator
vfs avatar
Stämmer det att allas hjälte Börje är ett riktigt ärkesvin privat?
Har "hört" att han lever jävel ute i Vaxholm och bla är genuint
otrevlig mot många. kan detta stämma?

Edit: Sökte men hittade inget om BS här.
Citera
2006-07-05, 18:16
Medlem
Dannybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Jag har träffat Börje 2 gånger. En gång på ett tåg från Göteborg, den andra i samband med laneringen av hans spritbolag på en mässa i Stockholm. Båda gångerna har han varit hur trevlig som helst, skrattat och skämtat med de flesta. Hur han är ute i Vaxholm har jag dock ingen aning om.
Citera
2006-07-05, 23:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Jag har träffat Salming i ett privat sammanhang en gång men har bekanta som umgås med honom privat o jag har aldrig hört eller märkt något av det du fått höra. Hyvens karl helt enkelt.
.
Citera
2006-07-05, 23:35
Medlem
Har varit på mässor med B.S,hur trevlig som helst.
Grym brudmagnet på kvällarna.
Citera
2006-07-06, 00:15
Medlem
Pellles avatar
Han och Ingemar Stenmark umgås ju flitigt där ute i Vaxholm och Ingemar är inte den som vill umgås med en burdus gapande typ...så då borde inte Börje vara det.
Citera
2006-07-06, 00:22
Medlem
Byfånens avatar
Satt brevid Börje på ett plan till Göteborg för knappt ett år sedan, hur trevlig som helst. Han snackade och var allmänt trevlig !
Citera
2006-07-06, 02:19
Medlem
Megadeths avatar
en släkting till mig träffade bj på ett hälso-spa eller vad det heter!? dem spenderade hela kvällen ihop. och enligt vad jag hörde så var han hur trevlig och jordnära som helst.
Citera
2006-07-06, 18:24
Medlem
DaKiNKys avatar
Jag har jobbat med Salming en hel helg och har inget ont att säga om honom,. det var visserligen 10 år sedan när han lanserade Upper Canadian Lager, ( den har jag massor att säga om) men han var hur trevlig och skojade runt i baren hela tiden.
Citera
2006-07-07, 20:24
Medlem
Buck Laughlins avatar
Jag hade att göra med honom för 6-7 år sedan och då var han dryg, otrevlig och en allmän skithög. Han var ju såååå upptagen med kalsonger och innebanyklubbor att han inte kunde ta tid och snacka inför ett företag och några hockeyungdomar trots 10.000 i betalning för en timme.
Citera
2006-07-08, 18:34
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buck Laughlin
Jag hade att göra med honom för 6-7 år sedan och då var han dryg, otrevlig och en allmän skithög. Han var ju såååå upptagen med kalsonger och innebanyklubbor att han inte kunde ta tid och snacka inför ett företag och några hockeyungdomar trots 10.000 i betalning för en timme.
Det har aldrig slagit dig att han kanske faktiskt var jävligt upptagen. Dessutom är (var) 10.000 dåligt betalt i sammanhanget, även om det nog inte var det som gjorde att han tackade nej. Vid den här tiden hade Börje en del problem med sitt företag (ej ekonomiskt), så troligen var han helt slutkörd och kanske inte orkade vara 100% trevlig när han fick dagens tionde fråga ifall han kunde ställa upp på något. Börje är nog en av de mest ödmjuka människor jag haft förmånen att ha träffat.
Citera
2006-07-08, 19:02
Bannlyst
På mitt jobb har vi haft lite kontakt med Börje från och till de senaste åren. Okej, han är en upptagen man och kanske inte har så mycket tid som man skulle önska när man pratar med honom och därav kan han vara lite burdus och tvär emellanåt men på det hela taget är det en hyvens kille och när han väl har tid, då är han som vilken schysst snubbe som helst. Första gången jag snackade med honom var det som att snacka en polare man känt hela livet och åldersskillnaden på nästan 20 år märktes inte alls.
Citera
2006-07-10, 22:57
Medlem
Jag träffade honom nere på Spy bar för ungefär ett halvår sedan, full som jag var så sprang jag fram och kramade om honom, tackade för hans tid i gnaget och förklarade att han var en av min barndoms hjältar.
Till saken hör att jag inte bryr mig ett skit om hockey och har så heller aldrig gjort.
Hur som helst, vi snackade lite, och han tog sig tid att prata med ett alkoholpåverkat fan, jag tyckte att hans tålamod för mig var stort å han verkar vara allmänt trevlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in