Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-10, 13:49
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
långt från färsking lille gubben har nog slagit i mig ett par mer meter med ordentligt jävla tjack än du nånsin upplevt och diverse RC genom åren håll dig du till ditt ritalin HAHA!

Tog min första rykare för 16 år sen. Har bara provat 3 RCs. Som jag skrev är Rit någonting jag slår i mig för kicken, lilla gubben. Tror fortfarande inte att du har någon erfarenhet av rykare, annars skulle du veta.

Skicka mig ett PM med din adress så kan vi ses. Åker till där du befinner dig. Vill bara prata. Lovar.
Senast redigerad av Jachin 2023-03-10 kl. 13:54.
Citera
2023-03-10, 16:53
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Tog min första rykare för 16 år sen. Har bara provat 3 RCs. Som jag skrev är Rit någonting jag slår i mig för kicken, lilla gubben. Tror fortfarande inte att du har någon erfarenhet av rykare, annars skulle du veta.

Skicka mig ett PM med din adress så kan vi ses. Åker till där du befinner dig. Vill bara prata. Lovar.

Mannen du är riktigt pundig du behöver sluta och panga ritalin komma ur psykosen lite och skaffa dig ett jobb istället för att sitta och tugga och jiddra över flashback.
Citera
2023-03-13, 19:08
Medlem
Jag tror denna substans inte alls är bra för kroppen. iaf inte den batch jag fick. Blött och lite brunt/beige kristaller. Känns som lungorna och näsa tar mycket stryk. Helt ok stimulans men varar bara nån timme eller två. Fyller man på blir inte bättre. Bara fler biverkningar och högre puls och mer ångest. Så varning för er som vill testa och ännu inte gjort det.
Forska lugnt!

Intagsmetod: Bomb, näsa och röka på pipa.

Biverkningar: Tungt och svårt att andas, hög puls och svårt att sova efter.

Jag kommer nog inte beställa mer då biverkningar är så jobbiga samt att priset är för högt enligt mig. Japp AT i samband med att jag skriver detta inlägg.
Senast redigerad av too-old-for-this 2023-03-13 kl. 19:55.
Citera
2023-03-13, 22:48
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av too-old-for-this
Jag tror denna substans inte alls är bra för kroppen. iaf inte den batch jag fick. Blött och lite brunt/beige kristaller. Känns som lungorna och näsa tar mycket stryk. Helt ok stimulans men varar bara nån timme eller två. Fyller man på blir inte bättre. Bara fler biverkningar och högre puls och mer ångest. Så varning för er som vill testa och ännu inte gjort det.
Forska lugnt!

Intagsmetod: Bomb, näsa och röka på pipa.

Biverkningar: Tungt och svårt att andas, hög puls och svårt att sova efter.

Jag kommer nog inte beställa mer då biverkningar är så jobbiga samt att priset är för högt enligt mig. Japp AT i samband med att jag skriver detta inlägg.

Och därav priset för är väl enda stim som faktiskt stimulerar en att sluta
Citera
2023-03-14, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Och därav priset för är väl enda stim som faktiskt stimulerar en att sluta

+1 tack nu fri sedan ett par månader....älskar skitsubstanser har aldrig mått bättre och hostan har faktiskt börjat lägga sig 🤯🤣
Citera
2023-03-14, 11:23
Medlem
jokkolikercs avatar
När jag skuggar igenom tråden förstår jag att den här verkar kosta att förtära mer än vad den ger ? Har jag rätt ?

Kan nån ge en I.V recension?

Friden liljor
Jokkolikerc
Citera
2023-03-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
När jag skuggar igenom tråden förstår jag att den här verkar kosta att förtära mer än vad den ger ? Har jag rätt ?

Kan nån ge en I.V recension?

Friden liljor
Jokkolikerc

Du har rätt. Kan ej uttala mig personligen om IV men de som testat och skrivit här är inne på din linje och det kan jag bara hålla med om. Dyrare än 2-me-pvp och inte ens en femtedel så skön.
Citera
2023-03-15, 00:32
Medlem
Körde en påse i december, den batchen var utan tvekan än av dom sämre... Men nu har jag rökt upp den och det är slut i lager i shoppen..

Förhoppningsvis är det en ny batch man får ner i brevlådan när det går att beställa igen 👍
Citera
2023-03-15, 11:21
Medlem
Slut i lager.... Hahaha, drog sista blosset runt 02 inatt, tänkte klicka hem en hand till.... Mmmmmm. J-vla tur den var lagerslut, slapp jag den onda cirkeln på en stund.
Ja, hoppas på vassare batch, helst brand new pv-analog med lite stake i 😃
Citera
2023-03-15, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znakey
Slut i lager.... Hahaha, drog sista blosset runt 02 inatt, tänkte klicka hem en hand till.... Mmmmmm. J-vla tur den var lagerslut, slapp jag den onda cirkeln på en stund.
Ja, hoppas på vassare batch, helst brand new pv-analog med lite stake i 😃

Det här med att man hoppas på bättre batch lär jag nog tyvärr slå hål på när det kmr till den här pihpen, för så blir det inte min vän. Den tillhörande onda cirkeln med pv är extra ond när det kommer till den här pv'n.

Kanske inte ens kan kalla det för en cirkel heller, för man peakar ju aldrig riktig på den här, det känns som att man ska, sen typ 30% innan man når peaken så dalar det, så var det för mig med den här iaf. Har blivit så besviken på mig själv varje gång jag köper den här, men nu har det gått några månader!

Hoppas dom bannar den här och kommer med något nytt mer verksamt.
Citera
2023-03-15, 14:09
Medlem
Ja du har onekligen rätt i det du säger, Halvherr.
Jag la nyss order på pcyp från Holland, men rätt säker på min pvpundiga hjärna att jag tar hem 2-me-skiten oxå om den kommer tebax innan utrikes anländer...

"STENAD PACKAD FULL O HÖÖÖÖÖG" 🤪
Citera
2023-03-16, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Det här med att man hoppas på bättre batch lär jag nog tyvärr slå hål på när det kmr till den här pihpen, för så blir det inte min vän. Den tillhörande onda cirkeln med pv är extra ond när det kommer till den här pv'n.

Kanske inte ens kan kalla det för en cirkel heller, för man peakar ju aldrig riktig på den här, det känns som att man ska, sen typ 30% innan man når peaken så dalar det, så var det för mig med den här iaf. Har blivit så besviken på mig själv varje gång jag köper den här, men nu har det gått några månader!

Hoppas dom bannar den här och kommer med något nytt mer verksamt.

Sluta vara så förnuftig.. Nästa batch blir bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in