Läste recensionerna och det var inte många som hade gott att säga om det stället. Såg några upplagda bilder och såg inte aptitligt ut. De gjorde nog samhället en tjänst att stänga ner det!
Jo viss nivå är väl bra men samtidigt kan man ju fundera lite på varför så många akademiker som bara köper högkvalitativa råvaror, för den egna matlagningen, och enbart äter på sådana där ställen där kocken har plasthandskar och jobbar i helt sterila kök har colon irritabile, crohns sjukdom, ibs, gluten och laktosintolerans och alla andra tänkbara mag och tarmrelaterade besvär som saknar motstycke jämfört med övriga världens befolkning, framförallt om man beaktar hur lagar och regler ser ut, för livsmedelshantering, i många andra länder.
Sen är ju ändå inte Burträsk pizzeria och liknande syltor inriktade mot känsliga akademiker med födoämnesallergier etc.
Den viktigaste indikationen är trots allt om någon av gästerna som besöker stället faktiskt åkt på en matförgiftning och det kan man inte läsa något om bland recensionerna.
Spot on 👍
Eller som jag svarar på frågan om jag har någon allergi eller några andra krämpor .. Det har jag säkert men inget jag vet om..
Nja vad jag hört är det bara när (A)Epatraktorraggarna spelar Onkel Kånkel
and his kånkelbär
på högsta volym utanför.
RIP Onkel Kånkel.
Tror livsmedelsinspektör Elin fick göra ett besök när hon upptäkte de fina recensionerna eller att någon allergisk rabiat akademiker anmält syltan.
Tror aven bagaren löste problemet med en lapp som håller en skylt där det står; Våra varor innehåller garanterat gluten, tomat, ägg, mjölk, laktos, fisk och alla övriga allergener som någonsin kan förekomma. Har du frågor är utgången ditåt. ↪
Lite skit rensar magen och det som inte dödar det härdar.
I en recension kan man läsa ”Toapapper i taket”.
Oklart om det är på toan eller där man äter. Men beslutet om att stänga stället på dagen känns befogat.
Ang. recensionerna på Google, är det något för sig själv
Bilderna på maten
200 gram burgare serverad i någon form av mini bröd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!