• 1
  • 2
2022-09-06, 21:13
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Ja det var ett väldigt fint sätt att rationalisera bort det faktum du sprider cancer.

Själv åker jag till Uganda och driver en bordell för pedofiler. Det är ju ändå så många ungar det går åt helvete för och dom slutar ju ofta upp på gatan ändå. Bättre att jag finns där och lär dom att dom kan sälja sina små rumpor på ett säkert sätt.

Edit: Åhh jag skriver verkligen som en kratta.
Det var en otroligt knepig jämförelse. Vilken udda associationsförmåga. Suspekt.

Jag sprider inget. Sprutnarkomaner är självspridande. Det är vuxna tänkande individer med ett eget val. Hur ska jag som vanlig dödlig agera enligt dig då?
Citera
2022-09-06, 21:30
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Det var en otroligt knepig jämförelse. Vilken udda associationsförmåga. Suspekt.

Jag sprider inget. Sprutnarkomaner är självspridande. Det är vuxna tänkande individer med ett eget val. Hur ska jag som vanlig dödlig agera enligt dig då?

Om du inte kan se liknelsen så är det ju synd.

Har du inga problem med att ta oskulden på folk och du inte ser det smutsiga i det så är det upp till dig.

Du bad om åsikter och det är precis vad du fick.
Citera
2022-09-06, 22:42
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Om du inte kan se liknelsen så är det ju synd.

Har du inga problem med att ta oskulden på folk och du inte ser det smutsiga i det så är det upp till dig.

Du bad om åsikter och det är precis vad du fick.
Åsikter om företeelsen. Påhopp undanbedes.
Citera
2022-09-06, 23:28
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Åsikter om företeelsen. Påhopp undanbedes.

Jag försöker få dig och eventuella läsare att tänka efter. Om du tog åt dig så är det tråkigt, men kanske behövligt.
Citera
2022-09-07, 00:17
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Jag försöker få dig och eventuella läsare att tänka efter. Om du tog åt dig så är det tråkigt, men kanske behövligt.
Onödigt och försent. Varför ska jag gå runt och må dåligt över vad du tycker? Jag har hållit på i över ett decennium så jag är nog fel person att predika för.

Att jämföra narkotika iv med pedofili kommer inte att få någon att tänka efter.
Citera
2022-09-07, 00:27
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Onödigt och försent. Varför ska jag gå runt och må dåligt över vad du tycker? Jag har hållit på i över ett decennium så jag är nog fel person att predika för.

Att jämföra narkotika iv med pedofili kommer inte att få någon att tänka efter.

Jag skrev den jämförelsen för att påpeka idiotin i att rationalisera bort det egna ansvaret i en smutsig handling, inte för att jämföra IV med pedofili.

Vill du så kan vi fortsätta detta, eller så kan jag tacka för mig och lämna tråden.

Det är upp till dig.
Citera
2022-09-11, 16:16
Medlem
Akvavitaes avatar
Alla vet att det inte är bra att skjuta så det är bara ens egna fel om man börjar.

Jag har skjutit en gång, men polaren måste ha missat venen för jag kände absolut nada. Polaren i fråga var en psykiskt sjuk individ med många problem. Ingen som tar en till livets höjder precis.
Citera
2022-09-11, 17:45
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Alla vet att det inte är bra att skjuta så det är bara ens egna fel om man börjar.

Jag har skjutit en gång, men polaren måste ha missat venen för jag kände absolut nada. Polaren i fråga var en psykiskt sjuk individ med många problem. Ingen som tar en till livets höjder precis.
En fullständig miss gör ont och blir en fet stor boll under huden, så högst troligt skitdåligt knark.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in