2023-03-10, 07:41
Medlem
R är ju totalt hjärndöd. Han tror på sina egna lögner & försöker alltid få sig själv att verka så god. Hoppas han får smaka på sin egna medicin ute i verkligheten👍🏼
Citera
2023-03-10, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnies
Ja mycket får man vara med om 😂
Lunkentuss och kaninlorten ni kan verkligen förgylla en annans tillvaro med era inlägg.
Nej och åter nej till det att jag är notorisk som ni säger misshandlare och det vet ni/ du men varför sådant pådrag!? Är friad från den biten men ni jobbar på med era idéer. Vad som man lugnt kan säga att vi nog känner varandra sedan tidigare och med det också att jag är förvånad att ni lägger ner sådan tid på att försöka förstöra för en annan som bara vill gott. Iq ska vi inte prata om här i tråden för det sägs att som som kämpar på här inte kanske är de som har de högsta världena så.. Nämen nu i Singapore ett tag, lite Malaysia för ha en lugn tid med mina guider/vänner som tar mig runt. En tid för reflektion innan jag återvänder till Svedala/Sverige för att utvilad kunna göra gott igen. Dom som känner mig och då talar jag inte om stolpskotten här som inte gör det vet att jag kan leverera. Och det inom det mesta då det gäller sådant som gör gott. Medans dom med lite mindre taktisk ådra kommer fortsätta jobba på trådar som dessa då det saknas ”liv”. Så kort och gott Fortsätt tråden med era ideal och ider samt tankar för det gör mig gott! Jag lever,-hör ni?
Zara inom kort på G,-Thailand nästa stop 🤗
Haha du är verkligen inte friad ”från den biten” utan är dömd för misshandel till fängelse. Anledning till att du inte sitter i fängelse är för att du gjorde dessa månader i häktet. Tänk att alla domar är offentliga handlingar
Citera
2023-03-11, 09:46
Medlem
När man i nära 60-års åldern börjar umgås med barn så… https://imgur.com/a/E6KnNei
Senast redigerad av Kaninlorten 2023-03-11 kl. 09:49. Anledning: Add text
Citera
2023-03-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninlorten
När man i nära 60-års åldern börjar umgås med barn så… https://imgur.com/a/E6KnNei
Finns väl inga i hans ålder som vill umgås med honom😂
Citera
2023-03-17, 21:19
Medlem
Citat:
Tydligen ska du, Kaninlorten vara samma människa som Lunkentuss enligt RN? Inga fina ord på FB. Såg att RN är avstängd här. Någon som vet mer om flygresan och konsekvenser?
Citera
2023-03-18, 09:19
Medlem
Han tror att dessa personer är 2st helt andra personer. Han tror fel.
Citera
2023-03-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malou99
Tydligen ska du, Kaninlorten vara samma människa som Lunkentuss enligt RN? Inga fina ord på FB. Såg att RN är avstängd här. Någon som vet mer om flygresan och konsekvenser?
Jasså? Jag och RN är vänner på FB, han addar mig när han skaffar nya konton, men kan inte se något skrivet om mig. Förmodligen raderat redan. Vad skrev han då? 😄
Citera
2023-03-18, 11:15
Medlem
Citat:
Jasså? Jag och RN är vänner på FB, han addar mig när han skaffar nya konton, men kan inte se något skrivet om mig. Förmodligen raderat redan. Vad skrev han då? 😄
Två inlägg är raderade. RN skrev att ni inte kommer att få någon lugn och ro. Att det är en kvinna född 68 som går på soc och bara ljuger. Som har ett tragiskt liv och hjärna som RNs ex.
Att ni/du är Umeås största fiende. Och lite mer svammel.
Citera
2023-03-18, 11:26
Medlem
Citat:
Två inlägg är raderade. RN skrev att ni inte kommer att få någon lugn och ro. Att det är en kvinna född 68 som går på soc och bara ljuger. Som har ett tragiskt liv och hjärna som RNs ex.
Inte få någon lugn och ro? Stackars kvinna, hoppas han inte ger sig på någon oskyldig person pga sin paranoia.
Citera
2023-03-18, 11:54
Medlem
Citat:

Hans storhetsvansinne har verkligen exploderat. Tror han att han är hela Umeå nu?! Han blir bara trasigare för var dag som går.
Citera
2023-03-18, 12:14
Medlem
Jag har screenshots på inläggen. Skriv privat så får ni dom
Citera
2023-03-18, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oidentifierad85
Jag har screenshots på inläggen. Skriv privat så får ni dom

Tanken är god. Men du har för nytt konto/för få inlägg för att kunna PMa. Gör 50 inlägg el minst 30 dagars medlemskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in