Citat:
Ursprungligen postat av
lunkentuss
Vad lever du i för fantasivärld? Du blev inte friad, utan dömd. En notorisk kvinnomisshandlare OCH alkoholist är vad du är. Inget annat!
Du är och kommer förbli en loooser det vet du. Näe jag fick prova på två månader i bunkern och det gjorde mig väl insatt i det att för att förstå att hålla ihop med en fullblods psykopat som nu efter andra försöket till självmord nog lyckas den tredje gången då jag brutit upp och lämnat.
Inget jag önskar eller vill,-själv kunnat anmäla misshandel vid minst 4 tillfällen där mitt ex sparkat,slagit mig med både eldgafflar,flaskor och sen på den jvlskt jobbiga psykiska misshandeln med sönderklippta betalkort, kläder, mm. Att leva med en psykopat är ingen lek så sluta dömma för att du vet inte här vad som hänt. Jo jag ser det som att jag blev friad för det kunde ha slutat i ren katastrof då denna där drog på mig en smäll med en eldgaffel och sen efter det att jag försvarat mig med ett skohorn i hallen på väg ut ringer till farbro Frej,polisen. Jo jag är nu fri från henne och med det vill jag också säga ring upp om du törs,-har aldrig varit med om en vekare och fegare människa än dig. Men men karma som dom säger från mig och fler till dig fegis som tror på att rättfärdiga och döma på det sätt du gör. Dag 1 nu för dig i karmarna tecken, känn på och gör sen rätt. Du kommer inte få det lätt…hör av dig,-ett tips.