Titta allihopa jag lever än.
Hat idag svetsat för första gången (typ) i mitt liv.
Fan vad lätt det var..
Men samtidigt svårt.
Det ser m.a.o görjävöigt ut, men sitter ihop.
Nu gäller det att lära sig strömstyrka vs. Elektrodtjocklek och materialtjocklek.
140 A me 1,6mm2 elektrod är nej nej.
140 Q med 3,2 är ok men kanske lite mycket...
Stålet i ca 3-5 mm.
Lära lära testa testa. Blir spännande att gå ifrån svartplåt till rostfritt...