2022-09-02, 03:39
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Nej, inte alls konsekvent om budskapet ska tolkas enligt rubriken.
Det här är ännu en påhittad skandal inför valet i enlighet med Aftonbladets agenda.
Hur man än vill vrida och vända på detaljerna.

Men du uppfattar det inte så?

För mig har det inte i första hand med förvar av SD att göra, det handlar om att jag stör mig på smutskastningskampanjer. Så lågt.

Nej, det är rimligt enligt vanliga anständighetsmått, såklart.

Det är ju faktiskt inte AB som har drivit på det här. Det är någon inifrån SD som har försett AB med den här godispåsen. Aftonbladet har inte "hittat på" något, de har fått allt serverat av någon inifrån SD. Vem det är och varför den har bjussat på det är än så länge lite oklart.

Men: om man beter sig såhär jäkla klantigt (eller tyckte du att formuleringen i ursprungsmejlet var lyckad och otvetydig?) får man faktiskt räkna med att bli smutskastad. Men jag ser fram emot dina framtida inlägg som protesterar mot motsvarande smutskastningskampanjer mot partier på vänsterkanten.

Jag tycker inte att smutskastningskampanjer är något att uppmuntra överhuvudtaget, men jag tycker också att folk borde hålla sig för goda för att slänga ur sig skit som kan ge anledning till sådana, oavsett partifärg. Det borde inte vara så jävla svårt.
Citera
2022-09-02, 03:40
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Verkligen inte, jag bidrog med ett annat perspektiv i det att jag konstaterade att om någon skulle välja att hylla frigörelsen av de tyskar som levde under polskt förtryck, så vore det helt förståeligt.

Då föreslår jag att du läser trådrubriken igen och frågar dig om ditt inlägg hör hemma här.
Citera
2022-09-02, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homer.Jewston
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/obchody-wybuchu-ii-wojny-swiatowej-na-westerplatte--uroczystosc-z-udzialem-szefa-mein

Polackerna firar också den dagen så...

Av andra skäll

Han skrev invasions fika

Och återigen

Han är tjänsteman i partiet bildat av nazister

Ett parti som har samma grundsyn och förklaringsmodeller än idag nu mest riktat emot muslimer

Det är undanflykter det som SD försöker med och waffen SD 2.0 svansen försöker med.

Att sprida missaktning och intolerans emot kulturella minoriteter.

Att vilja göra sig av med medborgare som partiet utmåla som andra eller tredje gradens medborgare.

Hela föreställningen att det står dom (goda) nationalisterna emot dom (onda) globalisterna.

Är kärnan i nazismen

Kampen emot det mångkulturella samhället och mångfalden är kärnan i nazismen

Det fanns inga gaskammrar i Hitlers böcker och antagligen inte hur han tänkte lösa kulturella minoriteten judar I Tyskland

Depotering anvisning från landet var idéen.

Det börjar med allt större kräkningar och inskränkningar på minoriteter.

Att dom inte för uttrycka sin kultur och sin religion på samma basis som partiet vill att man ska leva.

Partiet ska bestämma hur du lever ditt sociala liv ditt kulturella liv ditt religiösa liv.

Nationalistiska stater är Nord Korea Kina och Ungern

Nu talar vi praktik inte vad man kallar sig

För nord Korea heter ju egentligen
Demokratiska folkrepubliken Korea och inget annat.

Och det jag blir träffad av det är dom högerextrema element som rlste på SD som också är anti mask och anti vaccin i corona mandemin och menar att det är tyranni att ha restriktioner under pandemi

Samtidigt stödjer dom ett fascist parti som ska kontrollera sitt liv i allt typp

Dom har verkligen fattat noll.
Senast redigerad av Kirunapojken 2022-09-02 kl. 04:40.
Citera
2022-09-02, 04:04
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
SD har fattat att Aftonbladet i dessa dagar nappar på precis vad som helst, som de tror kan smutskasta SD.

Det är sen gammalt och det har varit precis likadant vid varje val.

Läser man mailet inser t.o.m en mindre lågbegåvad att det är skrivet med en stor portion ironi..
Men här ser AB sin chans i sitt detektivarbete... att få ett "scoop".
Tänk om AB skullecfokusera på allvaret som råder på alla fronter just nu isf att lalla omkring i vassen..

Varje gång någon skriver "det är sen gammalt" vet man att personen inte har någon aning om vad han snackar om.
Citera
2022-09-02, 04:04
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Mitt svar på din fråga är just att du är extremt naiv.

Särskilt med tanke på hetsen kring vaccineringen, man tycker ju att folk borde vara mer misstänksamma, när de som är tillsatta för att försvara oss verkligen visar sig vilja oss illa.

Återigen, vill du vara så vänlig och svara på frågan?
Citera
2022-09-02, 05:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunapojken
Av andra skäll

Han skrev invasions fika

Och återigen

Han är tjänsteman i partiet bildat av nazister

Ett parti som har samma grundsyn och förklaringsmodeller än idag nu mest riktat emot muslimer

Det är undanflykter det som SD försöker med och waffen SD 2.0 svansen försöker med.

Att sprida missaktning och intolerans emot kulturella minoriteter.

Att vilja göra sig av med medborgare som partiet utmåla som andra eller tredje gradens medborgare.

Hela föreställningen att det står dom (goda) nationalisterna emot dom (onda) globalisterna.

Är kärnan i nazismen

Kampen emot det mångkulturella samhället och mångfalden är kärnan i nazismen

Det fanns inga gaskammrar i Hitlers böcker och antagligen inte hur han tänkte lösa kulturella minoriteten judar I Tyskland

Depotering anvisning från landet var idéen.

Det börjar med allt större kräkningar och inskränkningar på minoriteter.

Att dom inte för uttrycka sin kultur och sin religion på samma basis som partiet vill att man ska leva.

Partiet ska bestämma hur du lever ditt sociala liv ditt kulturella liv ditt religiösa liv.

Nationalistiska stater är Nord Korea Kina och Ungern

Nu talar vi praktik inte vad man kallar sig

För nord Korea heter ju egentligen
Demokratiska folkrepubliken Korea och inget annat.

Och det jag blir träffad av det är dom högerextrema element som rlste på SD som också är anti mask och anti vaccin i corona mandemin och menar att det är tyranni att ha restriktioner under pandemi

Samtidigt stödjer dom ett fascist parti som ska kontrollera sitt liv i allt typp

Dom har verkligen fattat noll.

Här kom en korkad kummunist med sjuka fantasier, sossarna lärde upp hittler i rasbiologi.

SD tjänstemannen som skrev det är Polack och misste anhöriga i kriget och du din dumme jävel tror att han firar det, det är du som är sjuk i huvudet, lika sjuk som ditt äckliga komunistparti.

Håll dig till dina fjantiga video på youtube
Senast redigerad av Svensk90 2022-09-02 kl. 05:20.
Citera
2022-09-02, 05:20
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Vilken idiot. Sådana människor önskar jag inte ha i en regering.

Blir svårt för SD att trolla bort ännu ett rötägg i partiet.

Vill du ha Centern då? Det blir svårt att trolla bort alla pedofiler men det bryr du dig såklart inte om.
Citera
2022-09-02, 05:58
Medlem
Citat:
Jag har så svårt att förstå varför L, M och KD vill ha dessa tjänstemän på regeringskansliet efter valet?” skriver Centerns partiledare Annie Lööf
Ett bevis på Annies hybris. Varför skulle några små fjuttpartier kunna ha något sorts veto "att vilja ha" Sveriges (andra?) största parti? Skrämmande uttalande.
Citera
2022-09-02, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensk90
Här kom en korkad kummunist med sjuka fantasier, sossarna lärde upp hittler i rasbiologi.

SD tjänstemannen som skrev det är Polack och misste anhöriga i kriget och du din dumme jävel tror att han firar det, det är du som är sjuk i huvudet, lika sjuk som ditt äckliga komunistparti.

Håll dig till dina fjantiga video på youtube

Finns ju massor av polacker dom ställde sig på Hitlers sida och inte minst idag med den nationalitiska regimen som styr där idag.

Typiskt waffen SD 2.0 pojkar som du att vilja tysta meningmottåndare

Men så är det med er anti demokratiska fascister

Man måste utgå från vad han skrev inte undanflykter.

"Frågan är utagerad" " säger partiet till pressen det betyder att man anser det allvarligt men tagit tag i det och utagerad det
Citera
2022-09-02, 06:11
Medlem
skeggmuffs avatar
Rekommenderar alla som inte fattat att detta är fake redan att gå in på nyheteridag.se och läsa deras djupgående reportage om detta.

Innehåller allt som aftonbladet har utelämnat tex att SD-mannen bakom mailen själv är polack, att mailen syftar till att fira den polska minnesdagen för nazismens offer (1a september årligen)
Samt att (snart f.d) SD-göken som är den enda som citeras i aftonbladets artikel är samma person som har läckt detta. (Troligtvis som hämnd på att han håller på sparkas ur partiet)
Citera
2022-09-02, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunapojken
Finns ju massor av polacker dom ställde sig på Hitlers sida och inte minst idag med den nationalitiska regimen som styr där idag.

Typiskt waffen SD 2.0 pojkar som du att vilja tysta meningmottåndare

Men så är det med er anti demokratiska fascister

Man måste utgå från vad han skrev inte undanflykter.

"Frågan är utagerad" " säger partiet till pressen det betyder att man anser det allvarligt men tagit tag i det och utagerad det
Kan ni regimtroll inte ens svenska längre? Så dåligt med pengar att ni inte får gå någon sorts utbildning före ni ger er ut på internet?
Citera
2022-09-02, 06:46
Medlem
Whitfieldss avatar
Tramsnivån i valspurten är extremt låg.

Bott och arbetat i Polen. Jo, polackerna "firar" varje år invasionens dag tvivelsutan. Det finns inga tveksamheter. Lite research borde vara på sin plats.

Sen borde även en polack på SD:s kansli fatta att man inte bjuder in svenskar eftersom vi nu ser resultatet. Dårar misstolkar inbjudan avsiktligt för att misskreditera ett parti tio dagar före valet.
Det är samma grej som att dårarna påstår att SD är ett säkerhetshot.

Jag bytte precis parti till SD pga att säkerhetshoten Ygeman och Hult bjudit in till presskonferens för att skrämma upp lågintelligenta svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in