2022-09-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Du vill att det ska vara som du påstår, det är ditt problem dina hatiska lögnhals.
Och du vill det ska vara som du påstår, right? Så då är väl du lika mycket lögnhals isf?
Vill du korrigera var min analys är fel, så gör det istället för att bli spydig.
Citera
2022-09-01, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Och du vill det ska vara som du påstår, right? Så då är väl du lika mycket lögnhals isf?
Vill du korrigera var min analys är fel, så gör det istället för att bli spydig.

Du har fått en uppenbar förklaring, du kan se det själv på diverse länkar.

Ändå förnekar du verkligheten och fortsätter som den lögnhals du är. Din "analys" är korkad och helt felaktig, dagen uppmärksammas över stora delar av Europa idag.
Citera
2022-09-01, 21:12
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Han är ju själv polack och har familj som mördades i samband med detta. Är du dum eller vad är det för fel på dig med dina groteska åsikter? Dagens uppmärksammas i flera länder runt om i Europa idag, bland annat i Polen. Du kan enkelt kolla upp det själv.
När jag märker att jag kommer i disskusion med svagbegåvade så brukar jag inte ödsla mer tid på dom. Ett litet tips bara.
Citera
2022-09-01, 21:14
Medlem
HerrGickhans avatar
Nu är ju läget ändå sådant att de flesta rödgröna redan utpekat SD som nazister så de har egentligen inget mer att hämta. Det förändrar emellertid inte faktum att personen som skämtade om detta saknar förmåga att förstå sammanhang och tidsanda.
Citera
2022-09-01, 21:15
Medlem
Citat:
Du är alltså okunnig om att man uppmärksammar dagen runt om i Europa idag, bland annat i Polen.

Du tar saker för givet utan att veta, bra då vet vi det. Ja, valpåverkan funkar så och är antidemokratiskt och vidrigt, det ser du själv idag.
Så nu försöker du vända det mot mig? Att jag är okunnig över att de firar veteraner i Polen? Skärp dig. Jag läser det han har skrivit och av det framgår det att han vill fira starten av 2 w w. Du försöker förminska oss som reagerar på texten och hanteringen av den. SD bör skaffa sig större markkontakt och sluta skicka runkclip och mail med felaktig information i.
Citera
2022-09-01, 21:16
Avslutad
Citat:
Åkesson om SD:s uppmärksammade fikabjudning: "Firar Polens försvar"

Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson är på plats i Falun och berättar för P4 Dalarna att inbjudan till fika handlar om att fira Polens försvar.

"Man firar Polens heroiska insatser", säger han.

https://sverigesradio.se/artikel/akesson-om-sds-uppmarksammade-fikabjudning-firar-polens-forsvar
Citera
2022-09-01, 21:16
Medlem
Att sd inte fattar att dom inte kan skoja med detta, hade vart kul och veta hur han resonerar
Citera
2022-09-01, 21:17
Medlem
Aftonhoran har kvar artikeln på första sidan medan du får LETA om du ska hitta inlägget som förklarar att mailet de facto hade motsatt innebörd mot vad de hade hoppats på. Skäms tamefan
Citera
2022-09-01, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nu är ju läget ändå sådant att de flesta rödgröna redan utpekat SD som nazister så de har egentligen inget mer att hämta. Det förändrar emellertid inte faktum att personen som skämtade om detta saknar förmåga att förstå sammanhang och tidsanda.

Vem har skämtat? Han har familj som dog i samband med detta, han är själv polack.

Dagen uppmärksammas i flera länder idag där man har stora parader och liknande, vad förstår du inte?
Citera
2022-09-01, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av little-dreams
Så nu försöker du vända det mot mig? Att jag är okunnig över att de firar veteraner i Polen? Skärp dig. Jag läser det han har skrivit och av det framgår det att han vill fira starten av 2 w w. Du försöker förminska oss som reagerar på texten och hanteringen av den. SD bör skaffa sig större markkontakt och sluta skicka runkclip och mail med felaktig information i.

Det kallas firande i artiklarna om dagen i Polen också, det ska inte tolkas som du tolkar det, utan mer som uppmärksammande. Du har fått och kunnat se diverse länkar om detta på senaste sidorna, ändå förnekar du verkligheten som presenteras framför dig.
Citera
2022-09-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Att sd inte fattar att dom inte kan skoja med detta, hade vart kul och veta hur han resonerar
Ja jag instämmer i det men se det kommer vi inte få göra för han är en tjänsteman och andra ska föra mannens talan vilket får mig att undra vad han gör i riksdagen som sakkunnig om han ej klarar av att förklara sig. Då är det bra klent.
Citera
2022-09-01, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG

Vem skojar? Han är polack och har familj som dog i och med detta. Han vill uppmärksamma dagen som man gör i flera länder i Europa idag. Bland annat i hans hemland Polen. Det finns inget som helst skoj från honom i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in