Citat:
Ursprungligen postat av
Maskoten
Seriöst han kallar mig löjlig och säger att han ska stämma mig för att jag tar upp deras tid och brott mot arbetsmiljö m.m. men det måste för fan vara bullshit. Det här måste för fan vara brottsligt, jag är DEFINITIVT utsatt för brott nu. Inte en chans att det här är lagligt. Jag har fan aldrig upplevt det här i mitt liv att jag verkligen vill göra någonting och en annan människa vägrar låta mig WTF.
Jag tänker inte pissa, det står en äcklig jävla negerhora där som vill se min kuk men det tänker jag inte gå med på. Hon tycker det här är helt ok tydligen. Jag har FAN inte tagit nåt, det ska isåfall doim skita I!
Lämpligtvis säger du till din arbetsgivare att du ämnar lämna urinprov på ortens Beroendeenhet istället, för att få ett objektivt o korrekt analyserat svar som du kommer att lämna till arbetsgivaren så fort det går.
Sen avlägsnar du dig från arbetsplatsen o ger dig inte in i någon debatt av något slag med HR folket, piss-syrran eller chefen.
Du återkommer med svar när det finns tillgängligt, fråga även personalen på Beroendeenhet hur du i din situation bör agera för att kunna behålla arbetet, de kan hjälpa dig mer än du tror sålänge du samarbetar.