2006-07-04, 14:33
Medlem
NirvanAs avatar
Måste tyvär meddela att jag antagligen ska gå på en 30/30 eller 40/30 dbol kur den 20:e juli, det var det enda jag "kunde" få tag i för tillfället så fick bli det, Nu till frågan; Borde jag ta 10/20mg nolva ED för att vara på den säkra sidan (men få sämre resultat med största sannorlikhet) eller endast köra på dbol och nolva vid gynokänningar? Senaste jag körde en 30mg gick det bra, fick ej känningar, men hela kroppen briste sönder ^^

Körde en 10/60-kur mellan 20april-20juni, fick makliga ökningar, men blev inte så jättenöjjd. Just nu cyklar jag med kreatin 40/30/20/10g ED.

Det ska bli bättring, dbol är inte så bra, nästa kur som är planlagd är nästa år någongång, förmodligen på hösten, propp, sustanon eller möjligtvis primobolan.

Tacksam för svar

MVH
/NirvanA
Citera
2006-07-04, 14:56
Medlem
n3m3s avatar
30 eller 40 är en smaksak som är upp till dej,svårt att säga om du ska köra på det ena eller det andra,men personligen hadde jag valt 40mg/ed.

Du kan äta 10mg nolva genom hela kuren för att minska risken för gynno,men då kommer det att påverka reultatet också.

Annars så tar du det endast om du får gynno och sen till din PCt.
Citera
2006-07-04, 15:35
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Senaste jag körde en 30mg gick det bra, fick ej känningar, men hela kroppen briste sönder ^^

Vad menar du med det? "briste sönder"..
Citera
2006-07-04, 15:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
Vad menar du med det? "briste sönder"..

Tänkte först och främst på hudbristningarna, det är la på både gott och ont, har ärr över hela kroppen :P Sen återhämtningsperioden var på minst 2 månader (kroniska morgonståndet, kåtheten, intensisten på gympassen) vad jag kände av i alla fall.
Citera
2006-07-04, 15:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3m3
30 eller 40 är en smaksak som är upp till dej,svårt att säga om du ska köra på det ena eller det andra,men personligen hadde jag valt 40mg/ed.

Du kan äta 10mg nolva genom hela kuren för att minska risken för gynno,men då kommer det att påverka reultatet också.

Annars så tar du det endast om du får gynno och sen till din PCt.

GRYMT SVAR! det där gav ju verkligen svar på min fråga, du sammanfattade i stort sett hela min frågeställning, och det jag redan visste :P
Citera
2006-07-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
GRYMT SVAR! det där gav ju verkligen svar på min fråga, du sammanfattade i stort sett hela min frågeställning, och det jag redan visste :P

Dum fråga får ett bra svar..

MVH
Citera
2006-07-04, 19:13
Medlem
NirvanAs avatar
Det finns inga dumma frågor, endast dumma svar..herregud.

Den är inte så dum om man tänker efter, även om allt kurande är inviduellt så är det intressant att höra hur andras kroppar svarat på dom olika alternativen.

Stor suck för dig!
Citera
2006-07-04, 19:53
Medlem
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder
God jul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem