2022-11-14, 12:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Isabella är inne i Robinson men har hon vunnit något i gränslandet? Jag kan inte minnas utan hon har lyckats glida med på en räkmacka i en månad utan att åstadkomma särskilt mycket. Undvek att komma sist nu senast är väl allt. Jag kan minnas fel dock.
2022-11-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Isabella är inne i Robinson men har hon vunnit något i gränslandet? Jag kan inte minnas utan hon har lyckats glida med på en räkmacka i en månad utan att åstadkomma särskilt mycket. Undvek att komma sist nu senast är väl allt. Jag kan minnas fel dock.
Ja, det känns som något historiskt har hänt - att en deltagare lyckats komma in i Robinson från Gränslandet utan att ha vunnit en enda tävling.
2022-11-14, 14:23
Medlem
Citat:
Hon har väl bara tävlat en gång mot Linda. Linda som la sig i tävlingen för att få åka hem, borde inte ens räknas som tävling. Isabella har haft mer chanser att tävla och visa sig värdig men har då skickat över bollen till Sandra eller Helen.
2022-11-14, 14:35
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Det absolut sämsta i programmet hittills var väl att LO åkte fast han kom först över linjen i ödesduellen mot Sandra. Varför i helsike räckte det inte med att passera linjen? De som redan vara klara stod i olika positioner kring sin pelare, så det var inte helt lätt att se vart det fanns en ledig plats. Kändes ruskigt ovärdigt att det hela avgjordes på det sättet! LO var snabbare men åkte ut iaf. Uselt!

Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Håller med, stackars LO som får spendera en tid med britten nu

Får hoppas homa och Alex kommer långt nu då.

Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Håller med, tänk vilken lycka om både Sandra och Greta hade fått åka idag.
Ni och L-O behöver nog skaffa glasögon.
Det handlade inte om att komma över en mållinje, det handlade om att hänga upp säckarna på stolpen. Petra sa ju tydligt vilka regler som gällde innan tävlingen.
Balansstocken innan stolpen när väntade på sin tur, då hade gott om tid att se var det finns lediga stolpar och hålla koll ifall någon hinner ta den stolpe man tänkt.

L-O är tråkig och han säger inte mycket. Hoppas Robinson blir roligare att se på.

L-O har ju varit kass på alla tävlingar, då förtjänar man att ryka. Tror inte han lyckas ta sig tillbaka in i Robinson.
2022-11-14, 15:10
Medlem
Skönt att det bara var en joker denna säsong. Nu är ju sammanslagningen klar så då kan det inte tillkomma nya deltagare.
2022-11-14, 16:32
Medlem
Min vinnarlista, från bäst till sämst på deltagarna inne i Robinson:
Kristoffer - Verkar trevlig och är mångsidig på tävlingar. Gillar att han alltid haft LOs rygg.
Helen - Verkar trevlig och är mångsidig på tävlingar
Sofia - Bra spelat att nå sammanslagningen när laget velat få ut en sen dag 1
Alexander - Pelle gillar honom, annars skiljer det inte så mycket mot Alexander och Homayon.
Homayon - Synd att han är med i sydpakten, annars verkar han som en bra person.
Merdi - Hon är bra på tävlingar men känns falsk. Onödigt långsint på Pelle.
Andreas - Gillar inte att hans spel, är illojal, byter pakt närsomhelst samt älskar Valle. Spelar bra individuellt, lagtävling = urusel
Martin - Tråkig, hänger bara efter pakten och gör som de säger, gillar inte de färgen blå så gör inte han det heller.
Isabella - Tillsammans med Sandra blir kan hon bli elak. Har mest solat på gränslandet medan de andra tävlade.
Sandra - Elak och beter sig som en fjortis. Får se om hon blir något bättre i sammanslagningen.
Senast redigerad av chaga 2022-11-14 kl. 16:36.
2022-11-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ja både Isabella o Helen kom ju in utan avgörande tävlande.
Var det alla avhopp som gjorde att man måste fylla på med allt som fanns tillgängligt?
Fast dom kom ju inte sist o näst sist i sammanslagningsracet så till viss del välförtjänt.
2022-11-14, 19:13
Medlem
Citat:
Min vinnarlista, från bäst till sämst på deltagarna inne i Robinson:
Kristoffer - Verkar trevlig och är mångsidig på tävlingar. Gillar att han alltid haft LOs rygg.
Helen - Verkar trevlig och är mångsidig på tävlingar
Sofia - Bra spelat att nå sammanslagningen när laget velat få ut en sen dag 1
Alexander - Pelle gillar honom, annars skiljer det inte så mycket mot Alexander och Homayon.
Homayon - Synd att han är med i sydpakten, annars verkar han som en bra person.
Merdi - Hon är bra på tävlingar men känns falsk. Onödigt långsint på Pelle.
Andreas - Gillar inte att hans spel, är illojal, byter pakt närsomhelst samt älskar Valle. Spelar bra individuellt, lagtävling = urusel
Martin - Tråkig, hänger bara efter pakten och gör som de säger, gillar inte de färgen blå så gör inte han det heller.
Isabella - Tillsammans med Sandra blir kan hon bli elak. Har mest solat på gränslandet medan de andra tävlade.
Sandra - Elak och beter sig som en fjortis. Får se om hon blir något bättre i sammanslagningen.
Fast Martin har fått lite mer ryggrad sedan gudfadern Valle åkte.
Han insåg ju att Bittern var en lömsk ränksmiderska och valde rätt sida.
2022-11-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Fast Martin har fått lite mer ryggrad sedan gudfadern Valle åkte.
Han insåg ju att Bittern var en lömsk ränksmiderska och valde rätt sida.
Han har väl inte valt någon sida utom Alexanders? Han var ju inte ens med på örådet. Tror du blandar ihop Martin med Andreas.
2022-11-14, 19:39
Medlem
Citat:
Han har väl inte valt någon sida utom Alexanders? Han var ju inte ens med på örådet. Tror du blandar ihop Martin med Andreas.
Rätt av dig.
Jag har blandad ihop kilt med gubbkeps.
2022-11-15, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Det absolut sämsta i programmet hittills var väl att LO åkte fast han kom först över linjen i ödesduellen mot Sandra. Varför i helsike räckte det inte med att passera linjen? De som redan vara klara stod i olika positioner kring sin pelare, så det var inte helt lätt att se vart det fanns en ledig plats. Kändes ruskigt ovärdigt att det hela avgjordes på det sättet! LO var snabbare men åkte ut iaf. Uselt!
Tävlingarna i årets Robinson är sjukt dåligt genomtänkta och failsafe:ade/dubbelkollade.
Senast redigerad av bboy1980 2022-11-15 kl. 03:26.
2022-11-15, 09:58
Medlem
Känns inte som de kommer få till en tjejpakt. Tråkigt att folk förlorar sin rösträtt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in