2022-08-26, 16:51
Avstngd
Richard Hammond, James May och Jeremy Clarkson. De fungerar jttebra tillsammans och har en kemi som ingen kan kopiera.
Citera
2022-08-26, 18:42
Medlem
Magnus Hrenstam. Hade anledning att trffa honom i verkligheten - jag var med i Jeopardy - och han var oerhrt vnlig och trevlig mot oss deltagare, tog sig mycket tid till smprat och var verkligen precis likadan nr kameran inte var p som det man fick se i rutan. Jag vrdar det minnet.
Citera
2022-08-26, 22:02
Medlem
Massajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Magnus Hrenstam. Hade anledning att trffa honom i verkligheten - jag var med i Jeopardy - och han var oerhrt vnlig och trevlig mot oss deltagare, tog sig mycket tid till smprat och var verkligen precis likadan nr kameran inte var p som det man fick se i rutan. Jag vrdar det minnet.
Instmmer. Jag var ocks med i Jeopardy.
Han blommade drtill ut nr det kom barn i publiken. Fngslade dem omedelbart p ett spontant stt
Citera
2022-08-27, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelbolag
Jag tycker han Tarek p svt r grym faktiskt. inte narcissistisk som de vriga i medierna

Gillar honom ocks! Han talar dessutom en behaglig sknska, lngt ifrn Morgan Johanssons och Ann Lindes brkande.

Nu r det lngesen men en som jag tyckte om var E-types far (Bo Ericson?) som var programledare fr Vetenskapens vrld. Lugn med varm rst.
Citera
2022-08-27, 01:01
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Tycker alla typ r skit i Sverige. Finns ngra enstaka personer p youtube som knns lite mer kta och kick-ass, men som aldrig r frn norden. Kollar man p svensk tv eller svensk youtube, ser man mest pretto-kuksugare och nyliberala snubbar och opererade blondiner som r helt ointressanta.

Vet inte om jag vill bjuda p mina guldkorn frn den icke-svenska delen av video-kreatrer p internet...
Citera
2022-08-27, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Gillar honom ocks! Han talar dessutom en behaglig sknska, lngt ifrn Morgan Johanssons och Ann Lindes brkande.

Nu r det lngesen men en som jag tyckte om var E-types far (Bo Ericson?) som var programledare fr Vetenskapens vrld. Lugn med varm rst.

Jo men han har jag sett ngra avsnitt med nr jag var liten, Bo allts. Sedan gillar jag ju ven hon Viktoria dyring som r programledare numera p vetenskapens vrld.

En som jag kom o tnka p nu r givetvis min absoluta favorit i skdepelarbranschen, Bjrn Gustafson. Han gjorde ju rsten till Alfons berg bland annat. Ocks en vldigt skn tv-karaktr nr han vl r dr.
Citera
2022-08-27, 09:28
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Alltsomoftast slr jag p BBC.
Detta av tv skl, programet Pointless, dr deltagare ska gissa p kunskaper som s f som mjligt har svarat.

Men programledarduon, Alexander Armstrong och Richard Osman r ngonting i srklass.
Jag mste erknna att jag grna ser programet just fr deras skull.
Citera
2022-08-27, 12:21
Jakob Hrd, Tarek, Paul Svensson, Pops, Luuk r exempel p folk som alltid e bra
Citera
2022-08-27, 12:30
Medlem
billigosts avatar
Sga vad man vill om Benjamin Ingrosso man nog fan r han den mest sympatiske i branschen. Jag har aldrig hrt honom komma med ngon trtt sarkasm eller versittarattityd.

Det finns ju mnga andra mer etablerade till synes sympatiske men de ska alltid komma med ngon gliring eller va rolig p ngon annans bekostnad, vilket inte gillas!
Citera
2022-08-27, 13:37
Medlem
Verkligen inte Mark Levengood.
Citera
2022-08-27, 14:26
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt

Stmmer bra det. MH var en synnerligen positiv och vnlig man, ett socialt geni. Dremot var Brasse Brnnstrm en trist surgubbe privat. Lars Ulvenstam framstlldes som trevlig men var en snobbig fan som frpestade luften med piprk och inte alltid hll sig till sanningen om han kunde frbttra den.

Nyhetsankarna Anna Lindmarker och Ulrika Nilsson ger alltid ett sympatiskt intryck - och r trevliga att se p ocks. Extra plus fr vderflickan Ulrika som mobbades nr hon ville vidare som nyhetsupplsare men vgrade ge sig och nu gr ett toppjobb.

Lasse Berghagen r i klar Hrenstamklass. Sportgubben Andre Pops verkar ocks vara sympatisk och r vrd sina olika priser. Farbror Bosse Hansson och Farbror Sven Jerring hade goda ansikten utt men helt andra privat.
Senast redigerad av Svidmyra 2022-08-27 kl. 14:30.
Citera
2022-08-27, 15:22
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Anders fvergrd sklart.

Gillar ocks fvergrd, han r jvligt rak. Marcus Carlehed (voiceover p Dokument Utifrn, ibland programledare p Aktuellt), PA Engler, Bengt Norborg (saknar mjligen sjlvdistans) Rickard Olsson. Lisbeth kerman. Agneta Sjdin.
Ger alla ett kompetent, sympatiskt intryck.

Stefan berg och Anna Hedenmo har jag svrt fr, tycks ta sig sjlva p fr stort allvar.
Ewonne Winblad och Nedjma Chaoche, legendariska nyhetsankare p Aktuellt. + vissa SVT-hallor under rens lopp. Proffssympatiska. ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in