• 1
  • 2
2022-08-26, 14:03
Medlem
Vad tycker ni..sjlv gillar jag de som r med i bytt r bytt..alla r kanonbra ju...bjur p sig sjlva proffsiga som fan ..
Citera
2022-08-26, 14:07
Medlem
Hussefars avatar
Mauri r svr att inte gilla.

Verkar som att (en del iallafall) rdhriga har en sjl nd.
Citera
2022-08-26, 14:23
Medlem
Sleepysuns avatar
Tycker att Kristian Luuk alltid hllit sig inom ramarna fr en sympatisk person genom sin lnga Tv-karrir. Har inte sett hans nya roll som intervjuare i Min Sanning men gillade Sen kvll med Luuk nr det gick och nu programledarrollen i P spret! Hans intuitioner knns vlvilliga och nyktra, kanske att det tidiga hravfallet ocks bidrog till att man mmade fr honom. Men sinnet knns ngorlunda skrpt och det r det viktiga!
Citera
2022-08-26, 14:26
Medlem
Jag tycker han Tarek p svt r grym faktiskt. inte narcissistisk som de vriga i medierna
Citera
2022-08-26, 14:33
Medlem
surmusslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepysun
Tycker att Kristian Luuk alltid hllit sig inom ramarna fr en sympatisk person genom sin lnga Tv-karrir. Har inte sett hans nya roll som intervjuare i Min Sanning men gillade Sen kvll med Luuk nr det gick och nu programledarrollen i P spret! Hans intuitioner knns vlvilliga och nyktra, kanske att det tidiga hravfallet ocks bidrog till att man mmade fr honom. Men sinnet knns ngorlunda skrpt och det r det viktiga!

Minns han ifrn Knesset tror jag det hette p ZTV - Det var tider det..
Citera
2022-08-26, 14:35
Medlem
EnCartes avatar
Rickard Olsson r vl den jag alltid tyckt vara mest sympatiskt.
Lite lustigt r att nr jag tnkte igenom det, s kom jag inte p ngon kvinna. De kan var mycket, glada och trevliga, men ingen som jag egentligen skulle benmna sympatisk. Kan frsts ha med knsbarriren ocks.
Citera
2022-08-26, 14:40
Medlem
GreenBastards avatar
Lennart Swahn.
Citera
2022-08-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surmusslan
Minns han ifrn Knesset tror jag det hette p ZTV - Det var tider det..

Den gamla goda tiden d Eva Rse och Sofipropp fortfarande var hyfsat snygga.

Aprop Kristian Luuk. r det bara jag som tycker att hans bror ser ut att lika vl kunna vara bror till bde Fredrik Lindstrm och Johan Rheborg?

Mitt egna tillgg blir annars, Nils-Petter Sundgren. Tyckte att han var vldigt proffsig som filmtyckare.
Citera
2022-08-26, 14:58
Medlem
NickLidstroms avatar
Martin Timell fr jag nd sga sen om han nu var ett svin off cam eller inte hr inte till diskussionen.
Citera
2022-08-26, 15:09
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Anders fvergrd sklart.
Citera
2022-08-26, 15:25
Medlem
serotonins avatar
Jamie Oliver verkar vara genuint sympatisk och han hittar alltid bra kemi direkt med dom han trffar under sina matresor. Skulle det dyka upp trovrdiga uppgifter om att han frvandlas till ett svin nr kameran r av fr min tro p mnskligheten sig en irreparabel skada.
Citera
2022-08-26, 16:27
Medlem
Brittiska Guy Martin knns som en sympatisk kille som verkligen gillar det han gr.
Blivit ngra serier, YT osv.
Motorcykel kan han ju kra ox.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här