2022-08-26, 12:02
Medlem
När bortglömda saker i hyrda förråd såldes upptäckte köparen av två resväskor barnlik i dem.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rn-i-resvaskor

"De två barn vars kvarlevor hittades i resväskor i Nya Zeeland har identifierats. Deras namn kommer dock inte att offentliggöras på begäran från barnens anhöriga, meddelar polisen, som fortsätter utreda dödsfallen."

"Barnen tros ha varit mellan fem och tio år gamla när de avled, enligt polisen.

Inga bevis som kan avslöja barnens identiteter får offentliggöras, enligt ett beslut av en rättsläkare.

I måndags kom uppgifter om att en kvinna som tros vara släkt med barnen hittats i Sydkoreas huvudstad Seoul."
Citera
2022-08-26, 13:06
Medlem
Riktigt sjukt.

https://www.nzherald.co.nz/nz/manure...O3CBY3BHTZ43M/

Ska tydligen vara sydkoreaner.

Har polare i Manurewa, så ska se om jag kan få reda på något mer. Men vet inte ens om jag vill veta vad som hänt...
Citera
2022-08-26, 14:25
Medlem
over9ks avatar
Sjukt, när det gäller döda barn i asiatiska länder får jag alltid vibbar av organskördande (sett för mycket skit från Kina).
Citera
2022-08-26, 14:27
Medlem
Va? Storage Hunters from hell.
Citera
2022-08-26, 15:17
Medlem
Katzyns avatar
Herregud så tragiskt. Tänk att ens barn förvunnit, kanske för länge sedan, och sen blir det här beskedet man får om vad som hände med dem...
Citera
2022-08-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Herregud så tragiskt. Tänk att ens barn förvunnit, kanske för länge sedan, och sen blir det här beskedet man får om vad som hände med dem...
Jag satsar min veckopeng att mamman till barnen har själv packat in dom i reseväskorna..
Citera
2022-08-26, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Jag satsar min veckopeng att mamman till barnen har själv packat in dom i reseväskorna..
Jag tror på din teori. Det är mamman själv som packat ner barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in