Citat:
Ursprungligen postat av
Johnth
Jag har spelat otroligt många timmar under ett år (spelat i 20 år) på samma sajt detta år och varit väldigt tveksam till rigg men har börjat att fundera. Det du säger om ändrade algoritmer kan stämma och vet någon om dem finns det pengar att tjäna. Detta kommer efter nu 12 st "omöjlig" händer med förlust. Ja, jag vet om att ibland kan det hända men ser ett mönster i vilka händer som synar en mycket hög raise och sätter helt sjuka floppar med 2 3 suited som exempel. Just nu var det 12 stegar som krossade mina AA men det varierar som sagt och ibland "gäller" set eller färg. Får man 12 st stegdrag mot och alla sätter dem , så ja.
Spelade själv mycket på 00-talet. Gick alltid plus men man noterade hur vinsterna blev mindre med åren.
Fiskarna blev färre och tillslut var det inte värt besväret.
Det jag helt uppenbart kunde notera var att det fanns botspelare. Ärliga dock, för om man visste hur man skulle hantera dem blev de fiskar.
Tvivlar på att det är riggat. I synnerhet på svenska spel. Eftersom det torde vara olagligt och de dessutom som statligt kassino inte har samma incitament.
Enstaka sajter skulle det dock inte förvåna mig.
Som någon skrev ovan är det raken som äter upp vinsten. Därav räcker det inte att vara lite bättre än motståndarna.