2022-08-25, 18:50
Medlem
Om man kper mdma kristaller p gatan hur kan man se det om det r ren mdma kristaller? Jag har sett bilder p hur de ser ut men brukar de blanda mdma kristaller ssom de gr med kola?
Citera
2022-08-25, 19:03
Medlem
Bde ja och nej. Sjlvklart ser ett trnat ga och luktsinne osv ganska ltt skillnaden. r det dremot ngon som aldrig sett mdma s kan han nstan omjligt avgra skulle jag sga.
Citera
2022-08-25, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrrefarre
Bde ja och nej. Sjlvklart ser ett trnat ga och luktsinne osv ganska ltt skillnaden. r det dremot ngon som aldrig sett mdma s kan han nstan omjligt avgra skulle jag sga.

Vad r det fr svammel egentligen?

Du beskriver inte ens om mdma har speciell lukt eller utseende.

Hur ska jag veta att jag fr ren mdma om jag ska kpa den p gatan?

Jag kan inte chansa genom betala och sen g hem o testa med en sn test kit. Jag vill veta nr jag ser eller kanske genom lukt.
Citera
2022-08-26, 00:24
Medlem
Nej det kan du inte. Det r drfr du kper frn personer som du har erfarenhet av. Du har ingen aning vad som r i pillerna eller om det finns giftiga restprodukter etc. Jag skulle vilja argumentera fr att den strsta anledningen till varfr man inte ska knarka r att det r vldigt svrt att veta vad du fr i kroppen. Knark r smutsigt, det kan ven vara giftigt om det inte tillverkat p rtt stt.

Skulle du ta en cheeseburgare som en hemls tryckt upp i stjrten och sedan slngt i en papperskorg?
Citera
2022-08-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Vad r det fr svammel egentligen?

Du beskriver inte ens om mdma har speciell lukt eller utseende.

Hur ska jag veta att jag fr ren mdma om jag ska kpa den p gatan?

Jag kan inte chansa genom betala och sen g hem o testa med en sn test kit. Jag vill veta nr jag ser eller kanske genom lukt.
Ja.. vad ska jag sga egentligen? Har man sett mdma tidigare, knt och luktat p det s vet man. Till 90% iaf. Det luktar ju kemiskt. Smakar kemiskt (kanske lite lakrits) ocks. Ser ut som sm glasstenar. Ibland lite grumliga champagnefrgade.

Ta med dig test kitet d? Testa p plats?
Citera
2022-08-27, 08:52
Medlem
Ser ut som glasstenar som skert skavt litegranna mot varandra och bildat ett florsocker ver alla stenar.

Har aldrig sttt p helt transparenta mdma stenar.

Frga: r en mer transparent mdma sten renare eller bara skrp?
Citera
2022-08-27, 09:18
Medlem
MDMA kan vl likt alla andra substanser se relativt olika ut beroende p hur det tillverkats och hanterats. Fukt och luft kan pverka vldigt mycket utan att fr den delen pverka effekt. Exempelvis r valiteten lika bra ven om kristallerna r krossat till pulver. Nu kanske jag dock jmfr det lite vl mycket med amfetamin och annan centralstimulantia. Det enda r nog bara att ta en bomb och utvrdera som vanligt. Sjlvklart ha i betnkande sin egen tolerans och dagsform som vid serotonerga substanser pverkar mer n dopaminerga i min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in