Citat:
Ursprungligen postat av
Snygginggg
Som rubriken lyder. Har alltid varit kåt av mig och älskat sex, men det senaste året har det fan urartat.
Jag blir akutkåt typ överallt. Kan sitta på skolbänken och tänka på hur skönt det är att onanera eller bli påsatt. Samma på jobbet. Kan liksom inte få bort dessa tankar.
När jag hade partner, så kunde jag gå och fantisera om hans kuk typ hela dagen för att sedan typ kasta mig över honom när vi sågs. Vi kunde ha sex 5-8 gånger om dagen och jag var ändå kåt efteråt (jo, jag blev tillfredsställd varje gång). Kan onanera och få typ 30+ orgasmer men är ändå kåt efter 1h.
Hahah, alltså, är detta normalt? Har läst om nymfomani och det stämmer in på mig😅 Kan man typ minska sin sexuelladrift? Vill inte gå runt och tänka på sex hela tiden😂
Jag tror det är rätt vanligare än vad man tror att folk är konstant kåta och tänker på det hela tiden. Mitt förra ex. Hon var extremt kåt av sig. Kunde skicka bilder filmer mm nör jag var på jobb. Ibland dök hon bara upp för att få en snabbis.
Hon onanerade konstant och överallt.
Jag ska absolut inte klaga. Jag älskar det. Önskade att jag kunde ha hållit upp i hennes tempo på den tiden.
Men slutade med att hon var otrogen istället för att hon ville ha mer kuk och ofta...