• 1
  • 2
2022-08-25, 12:38
Medlem
Snyggingggs avatar
Som rubriken lyder. Har alltid varit kåt av mig och älskat sex, men det senaste året har det fan urartat.

Jag blir akutkåt typ överallt. Kan sitta på skolbänken och tänka på hur skönt det är att onanera eller bli påsatt. Samma på jobbet. Kan liksom inte få bort dessa tankar.

När jag hade partner, så kunde jag gå och fantisera om hans kuk typ hela dagen för att sedan typ kasta mig över honom när vi sågs. Vi kunde ha sex 5-8 gånger om dagen och jag var ändå kåt efteråt (jo, jag blev tillfredsställd varje gång). Kan onanera och få typ 30+ orgasmer men är ändå kåt efter 1h.

Hahah, alltså, är detta normalt? Har läst om nymfomani och det stämmer in på mig😅 Kan man typ minska sin sexuelladrift? Vill inte gå runt och tänka på sex hela tiden😂
Citera
2022-08-25, 12:43
Medlem
Miekkalinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snygginggg
Som rubriken lyder. Har alltid varit kåt av mig och älskat sex, men det senaste året har det fan urartat.

Jag blir akutkåt typ överallt. Kan sitta på skolbänken och tänka på hur skönt det är att onanera eller bli påsatt. Samma på jobbet. Kan liksom inte få bort dessa tankar.

När jag hade partner, så kunde jag gå och fantisera om hans kuk typ hela dagen för att sedan typ kasta mig över honom när vi sågs. Vi kunde ha sex 5-8 gånger om dagen och jag var ändå kåt efteråt (jo, jag blev tillfredsställd varje gång). Kan onanera och få typ 30+ orgasmer men är ändå kåt efter 1h.

Hahah, alltså, är detta normalt? Har läst om nymfomani och det stämmer in på mig😅 Kan man typ minska sin sexuelladrift? Vill inte gå runt och tänka på sex hela tiden😂

Du har samma åkomma som de flesta unga män som genomgått puberteten. Men man lugnar ner sig i 40 årsåldern och då har livet ofta fått andra värden än att bara tänka på sex. Vet inte om det är samma för kvinnor.
Citera
2022-08-25, 12:44
Medlem
systems avatar
Citat:

Alla har vi varit tonåringar, och därmed kåta mestadels av tiden.

Vad är det du önskar diskutera?
Citera
2022-08-25, 12:46
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Alla har vi varit tonåringar, och därmed kåta mestadels av tiden.

Vad är det du önskar diskutera?
Jag är ingen tonåring😂 Är över 30. Undrar bara om man kan minska lusten litegrann, detta börjar bli jobbigt för mig.
Citera
2022-08-25, 12:47
Medlem
Foliekavajs avatar
Du får helt enkelt skaffa en hobby, nånting som inte är sexuellt laddat på något vis alls.
Citera
2022-08-25, 12:48
Medlem
991ESSs avatar
Om du kan vara trogen en man, så är det väl en bra egenskap för din eventuella partner tänker jag.
Citera
2022-08-25, 12:48
Medlem
Citat:

Har du övervägt att prata med en psykolog om att du hela tiden tänker på sex? 😊 Det kan säkert vara till hjälp där psykologen kan hitta på bra lösningar för att styra bort tankarna från allt som har med sex
Citera
2022-08-25, 12:50
Medlem
systems avatar
Citat:
Jag är ingen tonåring😂 Är över 30. Undrar bara om man kan minska lusten litegrann, detta börjar bli jobbigt för mig.
Jag vet inte. Bli alkoholist?

Men vad är problemet? Var kåt, onanera vid behov och tillfälle.

Om du söker personer som vill göra något tillsammans med dig så är det också ett alternativ.
Citera
2022-08-25, 12:53
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Min drömkvinna Hitta någon som kan knulla dig ofta och bra
Citera
2022-08-25, 12:55
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Du får helt enkelt skaffa en hobby, nånting som inte är sexuellt laddat på något vis alls.
Jag har hobby. Hjälper inte. Varken mina studier, jobb etc har ngn sexuell laddning.
Citera
2022-08-25, 12:57
Medlem
Snyggingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Om du kan vara trogen en man, så är det väl en bra egenskap för din eventuella partner tänker jag.
Aldrig varit otrogen och skulle aldrig kunna vara det heller. Har jag partner, så fantiserar jag om honom, hans kuk, är jag singel fantiserar jag om sex generellt😅
Citera
2022-08-25, 12:58
Medlem
Ghastens avatar
Snart 50 men visst tänker jag fortfarande galet mycket på sex. Inte så det tar över livet.

Alltså en kvinna som dej vore guld värt. Enda är som sagt om du kan hålla dej trogen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in