• 1
  • 2
2022-08-24, 19:51
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
https://samnytt.se/cheeseburgare-sak...ds-personalen/

Ett gäng som beskrivs som 3 araber samt en asiat hade beställt mat hos McDonald’s. De ansåg sig ha fått en cheeseburgare för lite och stormade då in i köket och misshandlade personalen såpass illa att en trodde han skulle dö. Kompensationen han fick från McDonald’s var en trött Big mac & co.

Vad säger ni? Hur kan detta komma att påverka valet? Hur illa är det numera i svearike?
Senast redigerad av Clas.Ohlsson.453 2022-08-24 kl. 20:00.
Citera
2022-08-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Vad säger ni? Hur kan detta komma att påverka valet? Hur illa är det numera i svearike?

Det kommer inte påverka ett dugg.

Någon som kan länka tråden för detta i fall i aktuella brott?
Citera
2022-08-24, 19:56
Bannlyst
Om man kliver in på donken rejält fyllsugen på cheeseburgare, och det inte finns cheeseburgare, då får man förvänta kravaller!
Citera
2022-08-24, 19:59
Medlem
Låst artikel sen gammal nyhet på fb.

(FB) Män misshandlar anställd på McDonalds Landvetter - 3 gripna (2022-07-02)
Citera
2022-08-24, 20:03
Medlem
10Antivaxerss avatar
Citat:
https://samnytt.se/cheeseburgare-sak...ds-personalen/

Ett gäng som beskrivs som 3 araber samt en asiat hade beställt mat hos McDonald’s. De ansåg sig ha fått ett cheeseburgare för lite och stormade då in i köket och misshandlade personalen såpass illa att en trodde han skulle dö. Kompensationen han fick från McDonald’s var en trött Big mac & co.

Jag tror personalen var dåliga på att räkna, vilket ju är en möjlig konsekvens av obefintlig skolgång i hemländerna. Man får vad man betalar för, men ändå är McDonalds maten idag oftast lika dyr som annan snabbmat(pizza/kebab/sibylla osv) så det är ju värdelöst att ens gå dit längre, egentligen.

Förr i tiden var McDonalds alltid 20-30% billigare än en pizza men ändå hade man svenskar som jobbade bakom disk.
Citera
2022-08-24, 20:32
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Förr i tiden var McDonalds alltid 20-30% billigare än en pizza men ändå hade man svenskar som jobbade bakom disk.
Använd appen. Jag betalar sällan mer än 39kr för en standard meny hos donken så sent som i förrgår
Citera
2022-08-24, 20:46
Medlem
Borasare1980s avatar
jag reagerar nästan på samma sätt när Burgerking konstant glömmer skicka med min obligatoriska bea-dipp.
Citera
2022-08-24, 20:52
Medlem
Ejekts avatar
Det där är inget nytt! Bara att det har eskalerat.

Många många år sedan jobbade även jag med mat.
Vi hade ett sällskap med en två män, en av männens fru och deras barn.
Det grisades ner en hel del så jag bad bara dessa att hålla undan efter sig när dom går.
Det skulle jag aldrig ha sagt tydligen, jag hade då kränkt honom som man inför hans familj.
Han kom tillbaka dagen efter och skrek, frågade vart den lilla råttan var någonstans och att han inom en timme skulle ha mat till hela sitt företag :P.
Sådär höll han på ett par dagar tills ägaren av restaurangen fick ta ett snack med honom.
En enkel situation som han blåste upp helt enormt och han aldrig släppte.
Nä, han var inte svensk.
Citera
2022-08-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Om man kliver in på donken rejält fyllsugen på cheeseburgare, och det inte finns cheeseburgare, då får man förvänta kravaller!

Och varför ska personalen, som gör allt för att göra kunderna nöjda, behöva anpassa sig till detta? Dessa snorungar har inte rätt att bete sig som idioter. Hur skulle du själv reagera om du var i personalens situation? Jag tror att du skulle bli ganska frustrerad, och inte bry dig, om kunderna är fyllsugna på Cheeseburgare. Detta är bara ett omoget beteende, som de förhoppningsvis skäms över när de blir vuxna.
Citera
2022-08-24, 21:09
Medlem
Citat:
Hur illa är det numera i svearike?

betydligt värre än så.
Citera
2022-08-24, 21:16
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Du missade att gänget satt detta i system, att de alltid fattades mat för att få gratismat. När de sedan blir avslöjade blir de såklart kränkta...
Citera
2022-08-24, 21:20
Medlem
De ser alltid likadana ut alla sådana där våldsverkare, samma efterblivna uppsyn.
Fy fan, vissa blir misshandlade på arbetstid medans sådana där idioter aldrig
kommer att arbeta en minut i sitt liv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här