• 1
  • 2
2006-07-02, 22:45
Medlem
tänkte börja med deca för första gången. har läst lite om det och så här på forumet men verkar stå olika om det mesta. först av allt behöver man verkligen clomid eller nolva? vissa säger att man inte ens behöver det till deca, och om man behöver det skall man ta det under kuren eller efter eller både och? skulle inte direkt vilja ha impotens...

tacksam för svar
Citera
2006-07-02, 22:49
Medlem
Lee666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slynan
tänkte börja med deca för första gången. har läst lite om det och så här på forumet men verkar stå olika om det mesta. först av allt behöver man verkligen clomid eller nolva? vissa säger att man inte ens behöver det till deca, och om man behöver det skall man ta det under kuren eller efter eller både och? skulle inte direkt vilja ha impotens...

tacksam för svar

Kör någar tai under kuren å sen efter bör du köra Nolva.
Citera
2006-07-02, 22:57
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:

tacksam för svar

Ingen nolva under kur på deca, nolvan använder du i din PCT ca 3 veckor efter sista injectionen.
Citera
2006-07-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
Ingen nolva under kur på deca, nolvan använder du i din PCT ca 3 veckor efter sista injectionen.

tack, hur länge då?
Citera
2006-07-02, 23:15
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
tack, hur länge då?

Dag 1-14 - 40mg Nolva
Dag 14-40 - 20mg Nolva

Hur länge och vilken dos ska du ligga på?
Citera
2006-07-02, 23:18
Medlem
inte särkilt länge ca 6 veckor 400mg vecka
Citera
2006-07-02, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee666
Kör någar tai under kuren å sen efter bör du köra Nolva.

men det räcker väl med bara deca under kuren?
Citera
2006-07-02, 23:28
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
inte särkilt länge ca 6 veckor 400mg vecka

6 veckor på deca-only kan du tyvär glömma med en gång. Deca brukar ta runt 4-5 veckor på sig att kicka in (binda till receptorer). Dvs Du kommer att avsluta din kur precis när det börjar hända saker.
På deca-only ligger de flesta på mellan 13-16 veckor. Min senaste låg på 13 veckor och jag har precis börjat med PCT.
400mg är helt ok att köra på däremot, du väljer själv om du sätter det på en å samma gång en gång i veckan eller om du vill få jämnare blodvärden att splitta på 200mg 2 grr i veckan.
Citera
2006-07-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
6 veckor på deca-only kan du tyvär glömma med en gång. Deca brukar ta runt 4-5 veckor på sig att kicka in (binda till receptorer). Dvs Du kommer att avsluta din kur precis när det börjar hända saker.
På deca-only ligger de flesta på mellan 13-16 veckor. Min senaste låg på 13 veckor och jag har precis börjat med PCT.
400mg är helt ok att köra på däremot, du väljer själv om du sätter det på en å samma gång en gång i veckan eller om du vill få jämnare blodvärden att splitta på 200mg 2 grr i veckan.

får ta och beställa mer imorn då men man får väl inte impotensproblem under kuren om man bara kör deca?
Citera
2006-07-02, 23:33
Medlem
är du rädd för impotens är Deca helt fel prepp. Oavsett vad Hulk-dd kommer svara på detta...
Citera
2006-07-02, 23:35
Medlem
redan fått grejerna och är inte direkt öppet köp så får köra på det
Citera
2006-07-02, 23:38
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
får ta och beställa mer imorn då men man får väl inte impotensproblem under kuren om man bara kör deca?

Jag har aldrig drabats, ingen jag känner heller. Kan referera till en kompis som i vecka 14 gjorde sin sambo gravid...
Är man känslig kan man drabbas av sk deca-dick dvs impotens, har dock aldrig hört om någon som råkat ut för detta så det verkar vara mer utav en skröna än en realitet, eller så har de legat på för länge på kuren +20v
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in