2004-08-19, 13:58
Medlem
Är det bara jag som har tänkt på den där gubben som är med i tamejfan VARENDA tv-program där allmänheten får närvara som publik?

alla svt:s familjeprogram, Renée Nybergs, Aschberg, live-sändningar, lek-program, Baren, såpa-finaler mm mm mm mm mm.

Gubben måste seriöst gå igång på att se sig själv på tv! (han lär ju ha videon på inspelning).

Han är väl runt 50 kan jag tänka mig, mörkhårig, ser ut lite som en "kuf", har alltid på sig plagg som sticker ut i rutan så man ska se honom bättre, typ röd tröja. Har dock alltid en skjorta under tröjan! =kragen syns.
Är även rutinerad nog att sitta på såna ställen i publiken att han oftast hamnar i bakgrunden när programledaren skall påannonsera något.

Vet någon vem han är???
Citera
2004-08-19, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Vet någon vem han är???
Han heter Bertil Monegrim.

Han är visst föredetta alkis och fyller numer ut tomrummet som spriten tidigare fyllde med att sitta i publiken i allehanda tv-program.
Citera
2004-08-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny the Fox
Han heter Bertil Monegrim.

Han är visst föredetta alkis och fyller numer ut tomrummet som spriten tidigare fyllde med att sitta i publiken i allehanda tv-program.

Vad säger man? Är han våldsam?
Citera
2004-08-19, 14:16
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Han brukar skriva en massa insändare i aftonbladets tyck till-del också.

Han har nog inga kompisar som diskuterar saker med honom hemma.
Vet att jag skummade igenom en intervju med honom för länge sedan,
men naturligtvis så kommer jag inte ihåg ett ord.
Citera
2004-08-19, 20:46
Medlem
ellroys avatar
Jag har för mig att han var med i ett radioprogram för ett tag sedan (Morgonpasset, Lantz i P3?) och läste egenhändigt skrivna dikter.
Ingen höjdare om man säger så... +o(
Citera
2004-08-19, 20:50
Moderator
impieteers avatar
Han är en riktig linslus.

Han brukar få med minst ett inlägg i veckan i de mest obskyra medier, jag har sett honom på SVTtexts insändarsida när jag tryckt fel t ex. Annars huserar han nog mest på Expressen och Aftonbladet. han är som sagt med i alla program (och då menar jag i princip alla) som har studiopublik.
Citera
2004-08-19, 21:42
Medlem
menar ni denna obehagliga gubbe?

http://www.glimz.net/pict/movies/24.jpg
Citera
2004-08-19, 21:52
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
menar ni denna obehagliga gubbe?

http://www.glimz.net/pict/movies/24.jpg

Det är en bild på herr Monegrim, Vällingby, det! Googla på Bertil Monegrim, så hittar ni mycket smått och gott.
Citera
2004-08-19, 21:59
Bannlyst
ringer man hem till honom när han är på inspelning, gärna live-sändningar så berättar han vilket program han är med i och vilken färg på tröjan han har. Så att man ska känna igen honom.

Testa ska ni få höra
Citera
2004-08-19, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carrobarro
ringer man hem till honom när han är på inspelning, gärna live-sändningar så berättar han vilket program han är med i och vilken färg på tröjan han har. Så att man ska känna igen honom.

Testa ska ni få höra
vad är hans numer da?
Citera
2004-08-19, 22:27
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pSy
vad är hans numer da?
Karl'n har fyra olika telefonnummer, o kallar sig 'glädjespridare' vid ett abonnemang.

http://privatpersoner.eniro.se/query?stq=0&firstname=&lastname=monegrim&area=&pho ne_number=&what=wp&firstnameType=trunc&lastnameTyp e=trunc&addressType=trunc
Citera
2004-08-19, 22:29
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pSy
vad är hans numer da?
http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?SearchType=4&UserControlSear chBlock%3aWaterFallLevel=1a1b&UserControlSearchBlo ck%3aTextBoxWho=Bertil+Monegrim&UserControlSearchB lock%3aTextBoxWhere=v%e4llingby&Vkiid=cxUfkHgca3FF kCChqdU5wg%3d%3d&Vkid=8321460

EDIT: OJ, M2K är en snabb rackare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in