2004-08-19, 22:38
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?SearchType=4&UserControlSear chBlock%3aWaterFallLevel=1a1b&UserControlSearchBlo ck%3aTextBoxWho=Bertil+Monegrim&UserControlSearchB lock%3aTextBoxWhere=v%e4llingby&Vkiid=cxUfkHgca3FF kCChqdU5wg%3d%3d&Vkid=8321460

EDIT: OJ, M2K är en snabb rackare!
FB:s telefonsupport # BF_Sweden o undertecknad #
Citera
2004-08-19, 22:54
Medlem
E snubben skön eller bara patetisk
Citera
2004-08-19, 23:16
Medlem
Cineastens avatar
paradiso finns det en film om Bertil Monegrim - Ingen Bertil utan publik. Den är gratis att titta på.
Citera
2004-08-19, 23:41
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
paradiso finns det en film om Bertil Monegrim - Ingen Bertil utan publik. Den är gratis att titta på.

Rekommenderar alla att ta en kvarts pau i OS-tittandet för att titta på denna film, han är helt sanslös, den gode Bertil.
Citera
2004-08-20, 11:39
Medlem
Citat:

Hehe, skön film.

gå in på film >> dokumentärer så ligger filmen där.
Citera
2004-08-20, 11:47
Medlem
Citat:
http://www.paradiso.se/filminfo.phtml?fnr=334
Citera
2004-08-20, 12:06
Medlem
vilken bisarr gubbe!!! så extremt självkär. han verkar lite utvecklingsstörd. dessutom jag tror starkt att han är homosexuell, han har den framtoningen. för övrigt tror jag att han färgar håret i sin morotsaktiga nyans...
Citera
2004-08-20, 12:38
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
vilken bisarr gubbe!!! så extremt självkär. han verkar lite utvecklingsstörd. dessutom jag tror starkt att han är homosexuell, han har den framtoningen. för övrigt tror jag att han färgar håret i sin morotsaktiga nyans...

Nja, lite excentrisk är han ju, men hade han varit homosexuell, utvecklingsstörd och sjukligt egenkär hade vi med all sannolikhet redan sett honom i diverse dokusåpor....
Citera
2004-08-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Nja, lite excentrisk är han ju, men hade han varit homosexuell, utvecklingsstörd och sjukligt egenkär hade vi med all sannolikhet redan sett honom i diverse dokusåpor....
LOL! hade jag startat en dokusåpa hade bertil varit den första jag skulle frågat om han ville vara med... och han hade fått ha på sig hur jävla grälla färger på tröjorna han ville!
Citera
2004-08-20, 19:21
Bannlyst
det sjuka är att gubbfan får massvis med frierier varje månad
Citera
2004-08-20, 19:31
Bannlyst
tycker det framgår ganska väl av dokumentären att han är hårt svagbegåvad
Citera
2004-08-20, 19:43
Medlem
Citat: