• 1
  • 2
2006-07-02, 04:00
Bannlyst
Vet att det absolut inte är bra att dricka under en kur med levern o allt. Men ett par öl under en kväll är väll inte så farligt? 3 öl under 6 timmar kan väll inte ge några märkbart negativa effekter ? eller ?
Citera
2006-07-02, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadz
Vet att det absolut inte är bra att dricka under en kur med levern o allt. Men ett par öl under en kväll är väll inte så farligt? 3 öl under 6 timmar kan väll inte ge några märkbart negativa effekter ? eller ?
nej
Citera
2006-07-02, 04:17
Medlem
lite extra kolhydrater
Citera
2006-07-02, 04:19
Bannlyst
Ätar dag i dag så det e ju bara bra
Citera
2006-07-02, 04:44
Medlem
lillapojkens avatar
Vad är det för mening med att dricka tre öl om du skall dricka öl...
Citera
2006-07-02, 13:53
Medlem
Personligen dricker jag ganska mycket när jag väl dricker. men det blir bara 1-3 gng i halvåret max. (förra året drack jag 8 gng)
6 öl och kanske ett par groggar går väll ner.
Det negativa med att dricka är väll att man kanske inte äter som man ska dagen efter, plus att sömnen rubbas och kroppen tar stryk.
men man får ju inte glömma att ha lite kul ibland.
Citera
2006-07-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapojken
Vad är det för mening med att dricka tre öl om du skall dricka öl...

??? Vad ska man dricka istället då? Är det meningen att jag ska dricka öl så dricker jag väl ..... öl..... Hur många det varierar.
Citera
2006-07-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackaren
??? Vad ska man dricka istället då? Är det meningen att jag ska dricka öl så dricker jag väl ..... öl..... Hur många det varierar.

Tror han menade att antingen så dricker man en öl för det är gott eller tio för att bli full, finns inget mellanting
Citera
2006-07-02, 21:20
Bannlyst
det är så att jag har en kompis som har kurat ett antal gånger och han har sagt till mej att jag absolut inte ska dricka under en kur och det fattar jag.. men om man e på en fest så kan väll ett par biira slinka ner och det var det jag undrade om det var nån fara? Men ja har förstått att det e lungt att dricka ett par öl men inte nån monster fylla
Citera
2006-07-02, 21:29
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackaren

Ta o drick vatten o nån stackers så kan du dansa hela kvällen o bränna lite fett samtidigt
Citera
2006-07-02, 21:33
Medlem
Drick du några öl utan att oroa dig. Vill du känna att du gottgör det onda du gjort kan du ju äta lite extra mycket och dricka extra mycket vatten...
Citera
2006-07-02, 21:33
Bannlyst
Tränar man seriöst dricker man inte alkohol och tar man roids ska man vara seriös.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in