2022-08-21, 18:05
Medlem
Skall man köra 69 eller oralsex så får man se till att duscha innan akten. Skall man bara knulla så räcker det med att man duschat samma dag åtminstånde!
Citera
2022-08-21, 18:39
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Tycker inte det är så skönt helt enkelt. Kan inte koncentrera mig på att suga kuk och njuta av att bli slickad samtidigt. Dessutom är jag ganska känslig och den vinkeln liksom förmodligen att killen också blir distraherad gör att han ofta gör ett mindre bra jobb än annars och att det ofta istället gör ont och inte blir så bra slickat heller. Att något liksom petar på ett ganska obekvämt sätt som gör lite ont i underlivet samtidigt som jag ska sitta i en ganska obekväm ställning och försöka suga kuk är helt enkelt inte så kul. Det kan vara lite bättre om killen är ovanpå istället.

Håller med till fullo!
Den är mer porrig rent visuellt än vad den är skön.
Det tappar ju jävligt mycket av sin tjusning när man vill njuta av att ta emot samtidigt som man ska koncentrera sig på sin egen uppgift.
Lite som att ligga och betala räkningarna samtidigt som man får massage..😏
Tycker dock jävligt mycket om att suga kuk, men då vill jag fokusera på det och inget annat.
Citera
2022-08-21, 18:43
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jag körde 69an med en spanjorska för många år sedan. Hon var nog lite väl avslappnad för det kom ut varm luft som åkte rakt ner i halsen på mig.

Looser!
Citera
2022-08-21, 21:28
Medlem
Av egen erfarenhet är det inte njutbart för kvinnan på samma sätt som att enbart bli slickad.

För en kvinna och hennes njutning är det viktigt att slappna av. Kunna luta huvudet tillbaka och njuta. Inte ligga obekvämt ovanpå någon annan samtidigt som man ska suga av någon. Sen kommer man inte åt klitoris så bra när hon är vänd åt "fel" håll. Klitoris ska "peka uppåt" inte neråt.
Citera
2022-08-21, 21:41
Medlem
Honeybaes avatar
Generellt sätt så tycker jag om 69 an, när jag står över. Jag tycker om att visa upp mig och att suga kuk, sedan att jag inte kan njuta och suga samtidigt är lite halva charmen anser jag. Det blir en väldigt bra respons till honom och en uppåt böjd kuk går extra bra ner i halsen i den ställningen.

Däremot om han får för sig att vara överst så kan jag njuta och slappna av mer av slickandet, men risken finns att han kväver mig med sin kuk djupt ner i halsen, då sugandet övergår till munknull, och så ser han mig inte när han gör det vilket är lite knöligt med tunga män som man inte kan flytta på hur som helst.

Det är en väldigt sexig ställning, men jag vill helst vara överst för att det inte ska bli för stökigt.
Citera
2022-08-22, 02:16
Medlem
Många män fattar inte att det är en bra ide att ta en dusch och lnte bara tvätta kuk och bollar utan även mellangården och mellan skinkorna innan sex om de vill att partner ska ha ansiktet där.
De är så mycket snack om hur kvinnor luktar mellan benen, vet inte om det är det som gör att män inte inser vikten av att vara ren.
Citera
2022-08-22, 02:20
Medlem
testade 69:an 1 gång.

Tjejens röv lukta och hon hade en finne på högra skinkan.
Sen så såg fittan ut som färsk kyckling, från min synvinkeln

Verkliga livet är inte som porr.
Citera
2022-08-22, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
håller med..facesitting riktigt hett
Jag vet en man som gjorde en hakdildo
Han satte fast den med remmar i ansiktet så kunde tjejen glida ner på den och samtidigt sliclade han klittan
Det var fantastiskt
Citera
2022-08-22, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swefinans
testade 69:an 1 gång.

Tjejens röv lukta och hon hade en finne på högra skinkan.
Sen så såg fittan ut som färsk kyckling, från min synvinkeln

Verkliga livet är inte som porr.
Du verkar väldigt känslig
Citera
2022-08-22, 07:31
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Värdelös ställning, finns ingen anledning att köra den.

Vill man absolut använda munnen är det väl bättre at turas om på varandra så båda kan njuta i lugna och ro.

Håller med. 100%. Alldeles för mycket att fokusera på och ingenting blir bra.

Använda munnen vill man absolut göra, men inte på det där dåliga sättet. Jag älskar facesittning men känner typ ingenting när jag samtidigt ska suga. Funkar inte alls.
Citera
2022-08-22, 08:46
Medlem
Nedomanskys avatar
Fel vinkel, klirotis ska slickas nerifrån o upp för bästa effekt, o vem lägger frivilligt näsan i fisen?
Citera
2022-08-22, 12:24
Medlem
Kör gärna 69,an.

Har lyckats få vissa mindre sugna tjejer att älska den ställningen genom att vara på topp, istället för under dom.

Kan ha en stark anledning till det dominanta i den positionen,tjejerna har sagt sig känna sig i extra utlämnade och i "underläge"🙄 då😄

Och personligen så tycker jag att det blir en skönare sugande känsla runt kuken,lite som att bli mjölkad av munnen kan jag tänka mig.

Och att man får fritt spelrum för både fingrar och tunga,går att teasa hur mycket som helst.

Samt att det också går utmärkt att munknulla den lilla slampan i den ställningen också🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in