• 1
  • 2
2022-08-21, 11:24
Medlem
HemligaVargens avatar
Flera tjejer har berättat att de inte gillar 69 men de berättar inte varför . Någon som vet varför är det att de är rädda för att tvingas suga kuk hårt eller för att de ska lukta för mycket från fiffin eller rumpan?
Citera
2022-08-21, 11:26
Bannlyst
Näsan hamnar lätt runt tvåan, så om det är otvättade soppåsar man ligger med kan man få sig en liten doftetörn. Därför ligger man med kvinnor som kan sköta sin hygien.

De blir tråkigt nog rädda för att visa sig från sin bästa sida.
Citera
2022-08-21, 11:29
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Flera tjejer har berättat att de inte gillar 69 men de berättar inte varför . Någon som vet varför är det att de är rädda för att tvingas suga kuk hårt eller för att de ska lukta för mycket från fiffin eller rumpan?

Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Näsan hamnar lätt runt tvåan, så om det är otvättade soppåsar man ligger med kan man få sig en liten doftetörn. Därför ligger man med kvinnor som kan sköta sin hygien.

De blir tråkigt nog rädda för att visa sig från sin bästa sida.
Jag körde 69an med en spanjorska för många år sedan. Hon var nog lite väl avslappnad för det kom ut varm luft som åkte rakt ner i halsen på mig.
Citera
2022-08-21, 11:44
Medlem
nedboys avatar
Jag har aldrig stött på en tjej som inte vill köra 69:an. Däremot så är inte det något som jag bönar om att köra. Jag gillar mer ett rejält ansiktsrid. Något som tjejer verkar vara mer obekanta med men efter en stund när de får in rytmen så brukar man lyckas få bekanta sig ordentligt med tungan både fram å bak.
Citera
2022-08-21, 11:56
Medlem
halaltarzans avatar
Värdelös ställning, finns ingen anledning att köra den.

Vill man absolut använda munnen är det väl bättre at turas om på varandra så båda kan njuta i lugna och ro.
Citera
2022-08-21, 12:17
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negern-Alex
Ingen, absolut INGEN, skulle nånsin fråga dig om råd när det gäller sexställningar, så varför anser du att din åsikt har betydelse för den här tråden?

Men kan det inte vara intressant för er runkmonster att höra vad en erfaren man har att säga då?
Citera
2022-08-21, 12:19
Medlem
droppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men kan det inte vara intressant för er runkmonster att höra vad en erfaren man har att säga då?
Många kvinnor man varit med har föreslagit och uppskattar 69 som förspel. Man är nära varandra och ger varandra njutning samtidigt.
Citera
2022-08-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag har aldrig stött på en tjej som inte vill köra 69:an. Däremot så är inte det något som jag bönar om att köra. Jag gillar mer ett rejält ansiktsrid. Något som tjejer verkar vara mer obekanta med men efter en stund när de får in rytmen så brukar man lyckas få bekanta sig ordentligt med tungan både fram å bak.
håller med..facesitting riktigt hett
Citera
2022-08-21, 15:53
Medlem
Soulflowers avatar
Förklaringen jag hört oftast från kvinnor själva är att de föredrar att koncentrera sig på en sak i taget. Inte så att de ogillar den, de bara föredrar annat.
Citera
2022-08-21, 16:03
Medlem
Inget jag lagt märke till. Kan passa på att tipsa om att använda en analplugg i henne samtidigt. Det är hett.
Citera
2022-08-21, 16:25
Medlem
Etta.Places avatar
Tycker inte det är så skönt helt enkelt. Kan inte koncentrera mig på att suga kuk och njuta av att bli slickad samtidigt. Dessutom är jag ganska känslig och den vinkeln liksom förmodligen att killen också blir distraherad gör att han ofta gör ett mindre bra jobb än annars och att det ofta istället gör ont och inte blir så bra slickat heller. Att något liksom petar på ett ganska obekvämt sätt som gör lite ont i underlivet samtidigt som jag ska sitta i en ganska obekväm ställning och försöka suga kuk är helt enkelt inte så kul. Det kan vara lite bättre om killen är ovanpå istället.
Citera
2022-08-21, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Värdelös ställning, finns ingen anledning att köra den.

Vill man absolut använda munnen är det väl bättre at turas om på varandra så båda kan njuta i lugna och ro.
Lustigt att du säger det. Just 69:an tycker jag av någon anledning är (ganska)mycket skönare avsugning än vanligt. Måste vara nåt med att det blir upp och ner.

Jag äter även mus med hela ansiktet, inte bara tungan, då kan 69:an vara en bra position för att undvika nackont vid längre måltider.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in