Citat:
Ursprungligen postat av
Svartejoe
Pengahungrig är han väl eftersom han har en hyra på 12000kr/månad + skulder hos fogden. Han kan ju inte tjäna speciellt mycket på sina filmer på Youtube?
Han är en väl sådan som tycker att alla andra har fel trots att det kanske han själv som är ett ufo?
Ett ufo som snart fyller 50 år, gissningsvis ogift, barnlös och toksingel. Då blir man väl ännu mer ufo ju mer åren går om man sitter själv och grunnar på livets mysterier? Då hittar man likasinnade som man ältar samma teorier och kritik med/för antar jag.
Det är ju nästan synd om snubben.
Citat:
Pengahungrig är han väl eftersom han har en hyra på 12000kr/månad + skulder hos fogden. Han kan ju inte tjäna speciellt mycket på sina filmer på Youtube?
Hur känner du till hyrans storlek och vad uppgår skulderna till?
Citat:
Han är en väl sådan som tycker att alla andra har fel trots att det kanske han själv som är ett ufo?
Ja, var har han egentligen för tankar kring Ufo-frågan?
Vilken position intar han där?
Citat:
Ett ufo som snart fyller 50 år, gissningsvis ogift, barnlös och toksingel.
Det framkommer inte särskilt mycket om hans privatliv men av
hans Patreon-sida framkommer att han i nuläget har 32 prenumeranter och en månadsinkomst på 104,7 $. Därtill kommer Swish-inkomster och kanske annat smått och gott.
Det tycks finnas några, närmast fanatiska, fans i kommentarsfälten. Idel ryggdunkande.
Ännu en sorts gåta för mig hur och på vad eller vem vissa prioriterar att fördela sina, kanske surt förvärvade, slantar. Vore det inte mer lovvärt att t.ex. prioritera en hjälporganisation eller stöd till behövande i krigsdrabbade länder?
Citat:
Då blir man väl ännu mer ufo ju mer åren går om man sitter själv och grunnar på livets mysterier? Då hittar man likasinnade som man ältar samma teorier och kritik med/för antar jag.
Du kan vara något på spåret där.
Ufot vid Roswell slog f.ö. ned redan 5 juli 1947. För hela 78 år sedan. Tror du att det kan finnas någon koppling mellan ett Ufo och ett annat?
Citat:
Det är ju nästan synd om snubben.
Hurdå? Det verkar inte direkt gå någon nöd på honom.
Ta bara det där med flygeln i lägenheten. Hur mycket kostade den?
Lägg till mikrofonerna, kamerorna, stativen, bilen, båten, sommarstugan, etc.
Vilken bild tecknas fram för just dig?