2025-07-02, 05:57
Medlem
VoiceofDestructions avatar
Går det inte att spärra in sådana här dårar, inom ramen för ett antal stridsvagnshinder?
Han tycks ogilla upprepning men begagnar sig själv av sådan och även av manipulation.
Hans skratt är högst onaturliga och tenderar att alltid vara på fel ställe.
Vad vill han åstadkomma?!
Är han ett kvitto på dysfunktionell psykvård?
Är han en del av ett s.k. psyopsförband, eller sker den processen inuti hans eget huvud?
I verkligheten, med andra glasögon än hans, så verkar han må allt annat än bra, mentalt sett.
Är hans YouTube-kanal en ventil och ett tafatt rop på hjälp?
Alla varningsklockor ringer!
För allt i världen: stöd honom inte genom Swish!
Han är en sinnesbild av ett vinstmaximerande men misslyckat företag och även tiggare.

Om det funnes ett motsatt nummer, d.v.s. ett Swish-nr för en god sak, så vore min rekommendation att swisha pengar dit!
Citera
2025-07-07, 22:45
Medlem
olasvenssons avatar
Var tjänar Martin Stensö sina pengar? Är han ett socialfall? Bor han i ett LSS-boende?

Jag vet att han är utbildad snickare. Går han på A-kassa?
Senast redigerad av olasvensson 2025-07-07 kl. 22:47.
Citera
2025-07-08, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Var tjänar Martin Stensö sina pengar? Är han ett socialfall? Bor han i ett LSS-boende?

Jag vet att han är utbildad snickare. Går han på A-kassa?
Med tanke på hur hans möbelfirma Items to remember AB går och att han betalar 12000 kr/månad i hyra för lägenheten på Södermalm så kan man bara spekulera om hans inkomst. Han har skulder hos fogden men har bil och kör omkring med fin träbåt i Grisslehamn i sina filmer på youtube, så jag gissar att hans föräldrar försörjer honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in