Citat:
Ursprungligen postat av
andersimalmo
Vad krävs för en husrannsakan ?
Kan inte tänka mig att de skulle göra det för typ näthat eller liknande !
Jag fick en husrannsakan pga olaga hot/ofredande, det var en "personell" husrannsakan alltså dom var bara ute efter mig, inget i lägenheten, jag gav fan i att komma in på deras larviga tramsförhör. Dom var och ringde på/bankade på dörren så det ekade i trapphuset i 2 månader, vägrade öppna varje gång, sista gången skrek dom och bankade och hotade med att bryta upp dörren. (Detta gällde en grannkonflikt) så jag gick och öppnade när jag hörde att dom satte i brytverktyget.
2-3 månader efter detta, falskanmälde snusk-grannarna mig för övergrepp i rättssak. Låg och sov efter jobbet, då bröt dom upp dörren direkt, och stövlade in 6 snutar. Stog 3 (!!!) piketbussar utanför huset, och det hela slutade med att dom fick betala dörren, förundersökningen lades ner 2 dagar efter mitt förhör, fick brev från åklagaren.
Gjorde en JO-anmälan, inte hört något sedan dess.
Vill dom ta sig in, tar dom sig in, och heter du "Johan Nilsson" som jag gör, så behöver dom inte tänka sig för, dom vet att dom inte får något motstånd. Heter du "Mahmoudi Hassan" gör dom samma sak, men då kommer insatsstyrkan istället för då räknar dom med att 30 kusiner är där och gör motstånd också.