2023-06-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nu har Mick Mars gått ut med att han slutar att turnera. Då är det väl ändå dags att lägga ner helt.

https://www.revolvermag.com/music/motley-crues-mick-mars-retire-touring
Nä för tusan det är last man standing som gäller nuförtiden . Motörhead utan Lenny är ej Motörhead men det är en annan 5a. Maiden hade iofs Paul Dianno under en svacka men men.
Citera
2023-06-10, 22:22
Medlem
Är det nån som var där första eller andra året dvs 97-98? Var det i Karlshamn första året?
Jag var där men var utsänd praktikant så minns inget
Citera
2023-06-10, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Icke-folkvalda-WEF
Du kan ju besöka en festival med ”gangster” musiker och hänga med förlorarna där, syftar på Hip hop och liknande skräp. Ni kan ju skryta om era brottsregister, droger och prata om era misslyckade liv exempel.

Hatar blattemusik, umgås inte med sådant smuts.
Citera
2023-06-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Nä för tusan det är last man standing som gäller nuförtiden . Motörhead utan Lenny är ej Motörhead men det är en annan 5a. Maiden hade iofs Paul Dianno under en svacka men men.

Nä, det är sedan några år en helt annan femma kan man lugnt säga. Efter Lemmys bortgång så lade de ned helt. Paul Di’annos tid i Maiden en svacka?! Det brukar annars av en del fans ses som den kanske bästa eran i Maidens karriär. Lenny.. 😆
Citera
2023-06-10, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Du är efterbliven som bryr dig om andra folks intressen och vad folk gör med sin lediga tid. Lägg energin på dig själv istället din tönt. Du är säkert sån som sitter inne och svär för dig själv när du hör grannarna utanför ha roligt och skrattar i sin trädgård.

Verkligen inte, men jag kan tyvärr inte hålla käft om Sweden Rock. Förstår att du måste kontra med något och gissa till dig något muppigt.
Citera
2023-06-10, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Hahaha.. Någon som inte fick gå på festival av mamma

Om det ändå vore så hade jag varit glad att
morsan förbjöd mig. Man har ju blivit skapligt värdelöst uppfostrad om man sätter sin fot där
Citera
2023-06-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Nä, det är sedan några år en helt annan femma kan man lugnt säga. Efter Lemmys bortgång så lade de ned helt. Paul Di’annos tid i Maiden en svacka?! Det brukar annars av en del fans ses som den kanske bästa eran i Maidens karriär. Lenny.. 😆
Tja där blev fel men jag har ej varit helt nykter iår än någon dag än de du serru
Citera
2023-06-11, 00:40
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Knullas det runt mkt där, typ lättraggat?

Det är en festival så ja det knullas och raggas. Men sen lider alla renodlade rockfestivaler av samma syndrom: en stor majoritet män och många av brudarna som är där är där med sina snubbar.

Enligt min erfarenhet så finns det fler singelbrudar på festivaler som Roskilde.
Citera
2023-06-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Om det ändå vore så hade jag varit glad att
morsan förbjöd mig. Man har ju blivit skapligt värdelöst uppfostrad om man sätter sin fot där

Låter som du är festens mittpunkt vilket evenemang du än går på. Blir du bjuden ofta eller är du lite sur för du inte har någon att gå och släppa loss med?
Citera
2023-06-11, 02:10
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är en festival så ja det knullas och raggas. Men sen lider alla renodlade rockfestivaler av samma syndrom: en stor majoritet män och många av brudarna som är där är där med sina snubbar.

Enligt min erfarenhet så finns det fler singelbrudar på festivaler som Roskilde.

Ok, bara en undran om många åker till dessa tillställningar för att få ragg/knulla istället för musiken?
Själv skulle jag inte åka dit, men undrade om det fanns annat som lockade?
Finns det många invällare på dessa festivaler?
Citera
2023-06-11, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Är det nån som var där första eller andra året dvs 97-98? Var det i Karlshamn första året?
Jag var där men var utsänd praktikant så minns inget

Va? Första året var i Olofström 1992, mellan 1993-1997 i Karlshamn och därefter Norje.
Citera
2023-06-11, 03:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Låter som du är festens mittpunkt vilket evenemang du än går på. Blir du bjuden ofta eller är du lite sur för du inte har någon att gå och släppa loss med?

Haha baserat på att jag tycker sweden rock är sopigt? Du är så söt som måste kontra med något du gissar dig till, lilla gubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in