2023-06-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Dom borde döpa om det till whitetrash festivalen, fyfan vilket luffarställe, alla är svartklädda och svettiga & luktar skit. Varför har alla töntar getskägg också? Sämsta jävla skitmusiken också

Du kan ju besöka en festival med ”gangster” musiker och hänga med förlorarna där, syftar på Hip hop och liknande skräp. Ni kan ju skryta om era brottsregister, droger och prata om era misslyckade liv exempel.
Citera
2023-06-10, 20:57
Medlem
Halte Haralds avatar
Hade varit häftigt att åka dit, gillar musiken men vet inte hur väl mottagen man blir som svensk-muslim(?)

Eller är det mina fördomar att det är mycket rasister/folk som är negativa till islam där?
Citera
2023-06-10, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Hade varit häftigt att åka dit, gillar musiken men vet inte hur väl mottagen man blir som svensk-muslim(?)

Eller är det mina fördomar att det är mycket rasister/folk som är negativa till islam där?

Trollar du eller? Varför var du tvungen att skriva att du är muslim? Alla där är där för musiken .Inget annat
Citera
2023-06-10, 21:14
Avslutad
Citat:

Ingen bryr sig så länge du inte springer runt och skriker Allahu Akbhar med bombväst. Hur ska dom se att du är muslim ens? Ingen kommer bry sig.
Citera
2023-06-10, 21:16
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St1ffy
Trollar du eller? Varför var du tvungen att skriva att du är muslim? Alla där är där för musiken .Inget annat
Det kanske framkommer om man börjar prata med någon eller att någon ifrågasätter skägget/klädstil vad vet jag. Stöter dagligen på folk som kollar snett därför jag frågar.
Citera
2023-06-10, 21:17
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Ingen bryr sig så länge du inte springer runt och skriker Allahu Akbhar med bombväst. Hur ska dom se att du är muslim ens? Ingen kommer bry sig.
Tänker mer om man börjar prata med någon så man inte får sig en rakhöger. Säg att jag börjar prata med någon som frågar varför jag inte dricker eller så. Skitsamma, jag ska bli tryggare i mig själv till nästa år om jag nu åker dit, inshallah
Citera
2023-06-10, 21:19
Avslutad
Citat:
Tänker mer om man börjar prata med någon så man inte får sig en rakhöger. Säg att jag börjar prata med någon som frågar varför jag inte dricker eller så. Skitsamma, jag ska bli tryggare i mig själv till nästa år om jag nu åker dit, inshallah

Säg att du inte dricker av religiösa skäl? Många som är där dricker inte. Ingen kommer ge dig en rak höger det är typ den lugnaste festivalen med minimalt med bråk.
Citera
2023-06-10, 21:27
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaytanicShredder
Säg att du inte dricker av religiösa skäl? Många som är där dricker inte. Ingen kommer ge dig en rak höger det är typ den lugnaste festivalen med minimalt med bråk.
Låter fantastiskt, ska se till å ta mig dit nästa år
Citera
2023-06-10, 21:31
Medlem
Kom just hem från Sweden Rock efter varit där i 20år...

För 20år sen var där väldigt många kring 30-35år och banden var yngre...

Nu har ni lite rätt att det börjar kännas lite gubbigt och har faktiskt börjat tröttna på grejen...

Svett och piss och man dricker öl och orkar knappt se 10% av banden ...

Ger Sweden Rock max 10år till sen kommer det dö ut
Citera
2023-06-10, 21:49
Medlem
staticages avatar
Har HA procent på intäkterna??
Citera
2023-06-10, 22:13
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Kom just hem från Sweden Rock efter varit där i 20år...

För 20år sen var där väldigt många kring 30-35år och banden var yngre...

Nu har ni lite rätt att det börjar kännas lite gubbigt och har faktiskt börjat tröttna på grejen...

Svett och piss och man dricker öl och orkar knappt se 10% av banden ...

Ger Sweden Rock max 10år till sen kommer det dö ut

Ja snart får du lyssna bara på muslimsk hårdrock i framtiden ,om du kan hitta den!?
Citera
2023-06-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Ja snart får du lyssna bara på muslimsk hårdrock i framtiden ,om du kan hitta den!?

Musiken lever ju iofs kvar men live på Sweden Rock har nog bara 10år kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in