2023-06-10, 13:43
Medlem
Kruger76s avatar
Någon som såg Rancid och kan recensera deras spelning nu på SRF? Tack.
(Ska se dem nu i kväll på Annexet för första gången).
Citera
2023-06-10, 14:11
Avslutad
Dom borde döpa om det till whitetrash festivalen, fyfan vilket luffarställe, alla är svartklädda och svettiga & luktar skit. Varför har alla töntar getskägg också? Sämsta jävla skitmusiken också
Citera
2023-06-10, 14:17
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Dom borde döpa om det till whitetrash festivalen, fyfan vilket luffarställe, alla är svartklädda och svettiga & luktar skit. Varför har alla töntar getskägg också? Sämsta jävla skitmusiken också
Vad hade du väntat dig? Det är en hårdrocksfestival. Hårdrockare klär sig i svart, det är en del av konceptet. Svettig blir man när man går hela dan i svarta kläder på ett solstekt fält. Luktar skit gör man när man är på festival och bor i tält eller husvagn och prioriterar bort duschen för att ha mer tid åt att supa.

Hur luktade du själv?
Citera
2023-06-10, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Vad hade du väntat dig? Det är en hårdrocksfestival. Hårdrockare klär sig i svart, det är en del av konceptet. Svettig blir man när man går hela dan i svarta kläder på ett solstekt fält. Luktar skit gör man när man är på festival och bor i tält eller husvagn och prioriterar bort duschen för att ha mer tid åt att supa.

Hur luktade du själv?

Aa precis, du hör ju själv hur det låter. Fullständigt obegripligt hur vissa väljer att spendera sin lediga tid, böka runt bland tusentals fetton till svinjobbig musik som man får ont i skallen av.

Jag är varken överviktig eller efterbliven, så jag luktar gött.
Citera
2023-06-10, 14:47
Medlem
Snackade nyss med en kompis som är där med flera vänner. Iron sög något av det sämsta dom hört tydligen. O då är ett par riktiga iron fans. Dom funderar tydligen på att iron nu o då är en jävla skillnad. Finns som sagt andra band än enligt mig med överhyppade iron maiden band som tur är.
Citera
2023-06-10, 14:49
Medlem
Citat:

Huvudet på spiken! Wow Iron Maiden för 500:e gången yeeey let's rock gubbar
Citera
2023-06-10, 14:54
Medlem
Citat:
Aa precis, du hör ju själv hur det låter. Fullständigt obegripligt hur vissa väljer att spendera sin lediga tid, böka runt bland tusentals fetton till svinjobbig musik som man får ont i skallen av.

Hahaha.. Någon som inte fick gå på festival av mamma
Citera
2023-06-10, 14:54
Medlem
Blondinss avatar
Hahah vilket jävla skräp dessa stora band levererar.
Fan pinsamt. Hade hellre att det togs in fler mindre band för samma pengar.
Citera
2023-06-10, 15:46
Medlem
Erik Östs avatar
Kommer Neal Morse (band) ner till Sweden Rock (vet inte om de varit där tidigare)en vacker dag kommer jag ner direkt och sover i sovsäck under bar himmel om jag inte hittar något hotell eller annat logi!
Min progressiva favorit-kompositör no.1 just nu trots att jag är ateist .
Han kan verkligen sätta lyrik och musik in i sin kontext! Helt suverän och omger sig alltid med grymt duktiga musiker!
Senast redigerad av Erik Öst 2023-06-10 kl. 15:49.
Citera
2023-06-10, 15:59
Avslutad
Citat:

Du är efterbliven som bryr dig om andra folks intressen och vad folk gör med sin lediga tid. Lägg energin på dig själv istället din tönt. Du är säkert sån som sitter inne och svär för dig själv när du hör grannarna utanför ha roligt och skrattar i sin trädgård.
Citera
2023-06-10, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Snackade nyss med en kompis som är där med flera vänner. Iron sög något av det sämsta dom hört tydligen. O då är ett par riktiga iron fans. Dom funderar tydligen på att iron nu o då är en jävla skillnad. Finns som sagt andra band än enligt mig med överhyppade iron maiden band som tur är.

Tror Iron sög för att ljudet var kasst.
Citera
2023-06-10, 16:30
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:

Haha. Du skulle upplevt hultsfred eller peace and love. Det var värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in