Citat:
Ursprungligen postat av
Smileyfejs
Men i detta fall är det 12 tvättmaskiner. Någon har tomma behållare och några fulla med vatten efter djurens användning av dom!! Det är ju samma maskiner liksom.
Blir bara förbannad för är behållaren full med vatten så finns de ju inge plats för mitt sköljmedel? Det finns liksom ingen chans att tömma behållaren då den är inbyggd ovanpå tvättmaskinen utan möjlighet att plocka ur
Har du sett med egna ögon att de häller i vatten? om du sett de med egna ögon, varför frågar du inte dem varför dem gör det?
Jag är ganska säker på att vattnet i sköldmedelfacket kommer ifrån maskinen.
När maskinen tömmer in sköljmedlet spolar den vatten i facket. Beroende på maskinen märke, kvalité, osv, så finns risk att det blir vatten kvar i facket. Det är vatten från tvättmaskinen och inget du behöver oroa dig för.
När jag bodde i lägenhet bodde de inge invandrar i området, så inga invandrare använde våran tvättstuga, trots det var det vatten i sköldmedelfacket på maskinen. Det är ju bara att hälla i sköljmedel ändå, det är vatten från tvättmaskinen, inget farligt om de blandas med ditt sköljmedel.