2022-09-11, 12:18
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur kunde kastaren se vad du rstat p? Rsten lgger du i ett slutet kuvert s det verkar orimligt.

Sa till sossekrringarna att jag rstar p SD fr jag gillar att provocera. Fick en ful blick. Sen nr jag spionerade utanfr vallokalen s sg jag att de tog min rst och kastade den.
Citera
2022-09-11, 12:21
Medlem
OM det nu inte skulle finnas valsedlar fr det parti man vill rsa p, ska man d g till ngon ansvarig och ppeka det eller fr det mer effekt om man gr det hgt och lite dramatiskt och annat folk hr vad som pgr?
Citera
2022-09-11, 12:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Sa till sossekrringarna att jag rstar p SD fr jag gillar att provocera. Fick en ful blick. Sen nr jag spionerade utanfr vallokalen s sg jag att de tog min rst och kastade den.

De ppnade allts den plomberade ldan nr det r som mest folk i lokalen och rotade runt efter din rst.
Lter det rimligt tycker du?

Nej, vet du vad, om du nu ska ljuga ihop ett rstfusk br du nog stta dig in i hur valet gr till.
Citera
2022-09-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
ven en idiot som du br ha koll p att det heter valkort och inte val kort. ven en idiot som du fattar att man behver inte ha ont i rven ver saknade valsedlar d du sjlv kan lsa problemet p egen hand. Eller r det kanske dina svrigheter i svenska sprket som gr dig nervs infr att frfatta din egen rst? Ta d med dig din personliga assistent!

Snubblade p skosnrena ser jag. Jag menade kort som i kort tid. Rder dig att be din personliga assistent om hjlp att lsa och skriva inlgg hdanefter, eller nnu bttre logga ut och glm lsenordet.
Citera
2022-09-11, 12:28
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
De ppnade allts den plomberade ldan nr det r som mest folk i lokalen och rotade runt efter din rst.
Lter det rimligt tycker du?

Nej, vet du vad, om du nu ska ljuga ihop ett rstfusk br du nog stta dig in i hur valet gr till.

De tog emot den i handen ju nr du identifierar dig med legitimation.
Citera
2022-09-11, 12:30
Moderator
v50s avatar
Trdar sammanfogade.
/ Moderator
Citera
2022-09-11, 12:31
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Snubblade p skosnrena ser jag. Jag menade kort som i kort tid. Rder dig att be din personliga assistent om hjlp att lsa och skriva inlgg hdanefter, eller nnu bttre logga ut och glm lsenordet.

Jag hoppas du fick hjlp med att stava det till parti du ville rsta p, eftersom ngon "saboterat" och totalt omjliggjort fr dig att rsta genom att plocka bort valsedlar, som bara egentligen r ett hjlpmedel och inget absolut krav fr att kunna rsta. Myndighetsldern r alldeles fr lg dessa dagar...
Citera
2022-09-11, 12:33
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
De tog emot den i handen ju nr du identifierar dig med legitimation.

Du vet uppenbarligen inte hur det fungerar i vallokalen. Ditt phittade scenario r omjligt att genomfra.

Tycker du ska g och rsta istllet fr att sitta hr och ljuga om saker du inte har koll p, du skmmer ut alla andra SDare.
Citera
2022-09-11, 12:36
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Du vet uppenbarligen inte hur det fungerar i vallokalen. Ditt phittade scenario r omjligt att genomfra.

Tycker du ska g och rsta istllet fr att sitta hr och ljuga om saker du inte har koll p, du skmmer ut alla andra SDare.

S gjorde jag ju ven 2018. Man tar ett valkort, gr in i bset, bockar i, gr ut till krringarna med id kortet och lmnar in din rst.
Citera
2022-09-11, 12:41
Medlem
Lthers avatar
Markus Allard (rebropartiet) har hittat vad som kanske r valfusk och lagt upp filmer.

https://twitter.com/Markus_Allard
Citera
2022-09-11, 12:41
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
S gjorde jag ju ven 2018. Man tar ett valkort, gr in i bset, bockar i, gr ut till krringarna med id kortet och lmnar in din rst.

Nej, from i r ligger "valkorten" i bsen. Man plockar dem ej infr publik lngre.
Det verkar onekligen som att du grver dig djupare och djupare ner i idiotgropen fr varje inlgg.
Citera
2022-09-11, 13:04
Medlem
Hm.
Jag var och rstade idag ven fast jag frtidsrstat.

Men jag fick inte tillbaka de gamla rsterna? Hur kommer det sig? Makuleras dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in