Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-08-18, 21:28
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mra205
Underground vette fan men jag har alltid gillat Abidaz. Roffe Ruff som någon nämnde tidigare är också jävligt bra. Foul mouths är också bra.

Känner Abidaz personligen. Han är ett jävla kräk. Tro mig.
Citera
2022-08-20, 00:06
  #26
Medlem
Mra205s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zikou
Känner Abidaz personligen. Han är ett jävla kräk. Tro mig.

Utveckla eller berätta gärna mer.
Citera
2022-08-20, 00:26
  #27
Medlem
ilcontes avatar
Organismen, pst/q, öris och roffe ruff ligger stadigt på min topplista.

Pst/q och öris är väl knappt aktiva längre, annat än i poddar, men gör ändå några gästspel då och då.

ODZ bör väl räknas som indie åtminstone, även om dom kanske vuxit ifrån ounderground scenen.

Kenta kofot är en favorit men har väl inte producerat tillräckligt för att kvalificera sig på topplistan.

Organismen står som ohotad etta i Sverige enligt mig. Ingen annan kommer i närheten av hans bredd, lyrik och produktivitet.
Citera
2022-08-20, 08:11
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mra205
Utveckla eller berätta gärna mer.

Laddtorsk så det skriker om det. Kritar ladd och betalar inte för sig. Tror aldrig killen sover eftersom han är uppe hela tiden och laddar. Fattar inte att hans hjärta inte har hoppat ur led. Kör bil utan körkort och behandlar sin familj som skit. Räcker det?
Citera
2022-08-20, 08:14
  #29
Medlem
Masingas avatar
Kanske inte skulle kalla Prop Dylan underground men mainstream är han inte. Men riktigt jävla bra iaf.
Citera
2022-08-20, 08:39
  #30
Medlem
Galdars avatar
Spana in jas the cat , riktigt sjuk rappare , speciellt hela plattan " nu är det färdigjålat" har för mig att den är proddad av dunkel .

Tommy Aka sveriges snyggaste rappare har också ett unikt sound , en hel platta av story telling rap, väldigt produktiv konstnärlig människa , Graff legend dessutom.

Håller med övriga i tråden om att hela MBMA är riktiga legender , har hört att seron ska göra en comeback , vet inte ifall det är kristet , men rätt kul .

Looptroop får vi inte glömma , pstqs vers på jag sköt Palme är så jävla legendarisk .

Tycker även att mächy och Martin zamora släppt mycket bra grejer.
Citera
2022-08-31, 13:45
  #31
Medlem
karin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik1995
För att det får en pris så kan det ändå vara underground

Men när det kommer med i så mycket bättre då är det inte underground mer enlig mig
Aldo colliander är en tung rappare
Citera
2022-08-31, 13:46
  #32
Medlem
De 6 Apprnas Armé
Citera
2022-08-31, 15:53
  #33
Medlem
karin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zikou
Känner Abidaz personligen. Han är ett jävla kräk. Tro mig.

En till abidaz från Aldo colliander
https://youtu.be/PUZSA7kZG6g
Citera
2022-08-31, 16:01
  #34
Medlem
Efebofilkustens avatar
Helt okända SD-Rustan går inte av för hackor. Han rappar om hur alla gangstas/niggas skall repaptrieras hem till MENA. Bra grejer.
Citera
2022-08-31, 23:23
  #35
Medlem
Pedda Pedd (o)
Citera
2022-09-01, 03:49
  #36
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karin666
Aldo colliander är en tung rappare

Han är en dömd pedofil och våldtäktsman, Aldo Colliander lätt Sveriges sämsta rappare. En efterbliven tjock neger.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback