2022-08-17, 22:26
Medlem
Marabouoreos avatar
Någon som är plusmedlem och kan dela artikeln??

https://www.friatider.se/gravid-get-...ds-av-atta-man
2022-08-17, 22:30
Medlem
Mullrets avatar
Vad kan straffet bli? Hoppas på ett par år i brummen.
2022-08-17, 22:57
Medlem
Lär vara detta fall artikeln handlar om, alltså en 4 år gammal "ny"het.

Citat:
A pregnant goat has died after allegedly being gang raped by a group of eight men.

The animal's horrified owner told police he caught the men in the act after being alerted to her pain-filled bleating, reports The Tribune .

The owner, named only as Aslup, said he then discovered the goat had died.

He believed the men had stolen the goat and taken her to a deserted house where they are claimed to have carried out the depraved act.

According to reports, as Alsup confronted the men, five fled, but three stayed behind and dared him to report the incident.

Police in Nuh, India, are now seeking the suspects, three of whom were identified by the owner.

https://www.mirror.co.uk/news/world-...being-12998644

-

Fanns dessutom redan en tråd: (FB) Gravid get gruppvåldtagen till döds av åtta män
2022-08-17, 22:59
Medlem
megacoolmans avatar
Nu är jag lite skeptisk till just den här tidskriften, men om det är sant så drar ju misstankarna åt samma håll som det brukar i sådana här fall.
2022-08-17, 23:08
Medlem
6stringlevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Nu är jag lite skeptisk till just den här tidskriften, men om det är sant så drar ju misstankarna åt samma håll som det brukar i sådana här fall.
As of the 2001 India census,[6] Nuh had a population of 11,038. Males constitute 45% of the population and females 47%. Nuh has an average literacy rate of 54%, lower than the national average of 59.5%: male literacy is 63%, and female literacy is 44%. In Nuh, 20% of the population is under 6 years of age.

Jag letade information efter om det handlade om muslimer men det verkar handla om vanliga indier.

Vi kanske inte skall massimportera enklare programerare och städare från det landet.
2022-08-17, 23:16
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
As of the 2001 India census,[6] Nuh had a population of 11,038. Males constitute 45% of the population and females 47%. Nuh has an average literacy rate of 54%, lower than the national average of 59.5%: male literacy is 63%, and female literacy is 44%. In Nuh, 20% of the population is under 6 years of age.

Jag letade information efter om det handlade om muslimer men det verkar handla om vanliga indier.

Vi kanske inte skall massimportera enklare programerare och städare från det landet.

Ja det är ju nästan lika illa. De knullar ju allt, utom kanske kor då. Dessutom skiter de på gatan och slänger ruttnande lik i samma flod som de badar och tvättar kläderna i.
2022-08-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4ppy
]
Aha... Fria Tider har alltså påbörjat sin traditionsenliga valkampanj.
2022-08-18, 00:48
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin

Nåja , muslimdominerat, men sånt är nog mer kulturellt betingat.
Citat:
After VHP campaign on ‘atrocities’ in Muslim-majority Nuh,
https://theprint.in/india/after-vhp-...on-law/442961/
2022-08-18, 01:36
Medlem
distraktions avatar
Har ni rest i Indien, Pakistan, Afghanistan eller valfritt område på landsbygden i västra Asien. Jag är inte förvånad. De är precis i begåvningsnivå över våra vänner neandertalarna. Varför ens låtsas att vi är på samma nivå bara för att vi tillhör samma art?
2022-08-18, 01:37
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Om mina polare hade gruppvåldtagit en get till döds så hade jag avsagt våran vänskap. Jag tolererar inte sånt.
Du är så fördömande, grupptryck kan göra sådant med skåningar tex.
2022-08-18, 08:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4ppy

https://www.mirror.co.uk/news/world-...being-12998644

-

Fanns dessutom redan en tråd: (FB) Gravid get gruppvåldtagen till döds av åtta män
Fortsätt i befintlig tråd.

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in